تاریخ انتشار: 1397/08/30 19:21
کد خبر: 120875

شروین بزرگ: با اشتباه داور الان صدرنشین نیستیم/ تمام امکانات برایمان فراهم است

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که اشتباهات داوری در بازی با ملوان سبب شد تا نتوانند پیروز شوند.
شروین بزرگ: با اشتباه داور الان صدرنشین نیستیم/ تمام امکانات برایمان فراهم است

شروین بزرگ مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با ملوان گفت: من از ابتدا در ترکیب نبودم اما بازی بسیار بازی سختی بود و خداروشکر با تدابیر آقا نادر توانستیم ببریم. فکر می‌کردم که فیکس هستم اما با تدابیر آقا نادر ابتدا یک مهاجم سرعتی در ترکیب بازی کرد و بعدش در نیمه دوم من به بازی آمدم. خیلی نزدیک بودیم به سه امتیاز ولی با اشتباه داور که یک پنالتی را نگرفت نتوانستیم ببریم و گرنه ما الان در صدر جدول بودیم.

وی ادامه داد: آقا نادر مربی‌ای است که حتی بازیکنی اگر در بازی این هفته گل بزند مشخص نخواهد بود که هفته بعد در ترکیب قرارش میدهد یا خیر. حتی خود من که فکر می‌کردم در این بازی فیکس هستم اما به عنوان یار تعویضی به بازی رفتم و دقیقا ترکیبشان مشخص نیست و من تمرین خودم را می کنم اما همه چی به نظر آقا نادر بستگی دارد البته خیلی ها هم هستند که اذیت می شوند ولی باید با شرایط کنار بیایند و چه من در ترکیب اصلی باشم چه نباشم نتیجه می گیریم و همه چیز به نظر آقا نادر بستگی دارد.

بزرگ درخصوص شرایط کنونی مس کرمان گفت: تیم ما تیم خوبی است و همه‌ی امکانات را داریم و همه چیز از نظر مدیریت و کادر و پرداخت حقوق بازیکنان و هم از نظر سخت افزاری تیم ما برای صعود به لیگ برتر آماده است و به نظر من اگر مشکل خاصی پیش نیاید ما می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و اگر مشکلاتی مانند مشکلات داوری پیش نیایند ما می توانیم صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا این فصل عملکردش بهتر بوده یا فصل قبل نیز گفت: ماهشهر خیلی برای من خوب بود و در آنجا شناخته شدم و در مس هم خیلی انگیزه دارم اما به طور زیاد به من بازی نرسید و در جام حذفی به من بازی رسید با اینکه با تیم های زیاد قدرتمندی بازی نکردیم اما من ۶ گل زدم و فعلا آقای گل جام حذفی هستم و من بیشتر در خدمت تیم بازی می کنم و تاکتیک تیم طوری است زیاد برای من موقعیت گل پیش نمیاید ولی در ماهشهر به من موقعیت بیشتری می رسید. از هواداران و مدیریت تشکر می کنم و انشالله در آخر فصل باهم جشن قهرمانی را بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r9pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ملوان بندرانزلی و مس کرمان
از نگاه دوربین ارسطو عزتیان؛

اختصاصی/ تحلیلی بر شرایط تیم های بالای جدول لیگ یک
فرصت جبران برای تیم های متمول اندک است