تاریخ انتشار: 1397/09/01 16:18
کد خبر: 120769

اولین برد تاریخ مس نوین مقابل سردار بوکان / گلزنی مس پس از 800 دقیقه

از سری مسابقات هفته دهم لیگ دسته دوم، دو تیم مس نوین و سردار بوکان در ورزشگاه شهرداری کرمان به مصاف یکدیگر رفتند، که مس نوین توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد سردار عبور کند.
اولین برد تاریخ مس نوین مقابل سردار بوکان / گلزنی مس پس از 800 دقیقه

 این دیدار در حالی آغاز شد که کادر فنی مس نوین و سردار بوکان برای دومین بار هدایت تیم های خود را در این فصل بر عهده داشتند.

کادرفنی جدید مس در اولین تجربه خود در برابر آوالان کامیاران در هفته هشتم با یک گل مغلوب شدند و در طرف مقابل نیز کادر جدید سردار بوکان عملکرد خوبی در اولین تجربه خود نداشتند و در هفته نهم در حالی که میزبان شهرداری بم بودند با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

اما نکته قابل توجهی که میتوان به آن اشاره کرد، ناکامی مس نوین در گلزنی در هشت هفته گذشته بود، طلسم گل نزدن مسی ها بیش از 800 دقیقه طول کشید تا این که آنها توانستند در مقابل یکی از بهترین خط دفاعی های لیگ دسته دوم، اولین گل خود را به ثمر برسانند، اما این گل پایان کار نبود و مسی ها موفق شدند دو بار دیگر دروازه سردار را باز کنند تا در نهایت با نتیجه سه بر دو سردار بوکان را شکست دهند.

از نکات مثبتی که میتوان درباره عملکرد کادر جدید مس به آن اشاره کرد این است که آنها در هفت دیدار ابتدایی به طور میانگین 1/7 گل در هر بازی دریافت کردند، اما با تغییر کادرفنی، این آمار به 1/5 کاهش یافت که نشان از روند رو به رشد خط دفاعی مس دارد.

این آمار در خط هجومی آنها نیز تغییر کرد، آن‌ها که در هفت هفته ابتدایی موفق به گلزنی در هیچ دیداری نشده بودند، در این دو هفته توانستند میانگین خود را از 0 به 1/5 تغییر دهند که نشان می دهد مس نوین در فاز دفاعی و هجومی عملکرد بهتری نسبت به هفته های ابتدایی دارد و روند رو به رشدی را طی می کند.

در طرف مقابل سردار بوکان در هفت هفته ابتدایی تنها پنج گل به ثمر رسانده است که این آمار بسیار بدی برای تیم سردار بوکان بوده است، اما با اضافه شدن کادر فنی جدید و به ثمر رساندن سه گل در دو دیدار گذشته، میانگین گلزنی آنها از 0/7 به 1/5 افزایش یافت، اما سردار بوکان طی دو هفته اخیر در خط دفاعی عملکرد بسیار ضعیفی داشت، آن‌ها در هفت هفته ابتدایی تنها چهار گل دریافت کرده بودند اما در دو‌ دیدار اخیر با هدایت کادرفنی جدید، پنج بار دروازه سردار بوکان گشوده شده است که نشان از ضعف در کار دفاعی این تیم دارد.

با روند‌ رو به رشدی که مس نوین از خود‌ به نمایش گذاشته است، هواداران این تیم به آینده نماینده کرمان امیدوار شده اند، اما در طرف مقابل سردار بوکان در دو‌ دیدار گذشته خود در برابر نماینده های استان کرمان یعنی شهرداری بم و مس نوین کرمان شکست خورده است که این آمار، آن ها را پله به پله به قعر جدول نزدیک تر کرده است.

سرداری ها هم اکنون با کسب 9 امتیاز در 9 دیدار اخیر در رده‌ی دهم جدول قرار دارند و قطعا در صورت ادامه این روند ضعیف، خطر سقوط نماینده بوکان را تهدید می کند.

اما نکته ای که میتوان درباره وضعیت فعلی سردار به آن اشاره کرد جدایی تعداد زیادی از بازیکنان اصلی این تیم بود، که شیرازه نماینده بوکان را برهم ریخته است، حال باید دید مدیران تیم بوکانی چه برنامه ای برای تقویت تیم خود دارند و آیا برنامه برای نجات سردار بوکان از سقوط به دسته پایین تر دارند یا خیر.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgwvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اروند - شاهین؛ شمعی در باد!/ رویاهای خیس فکری و تنهائی اکبر..‌.