تاریخ انتشار: 1397/09/01 23:15
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 120708

بیاتلو: مدیرعامل اروند به راحتی به اسطوره‌ها اهانت می‌کند/ شخصیت سامری برای همه ثابت شده است/ 30 مصاحبه در مدت 15 ماه بی‌سابقه است!

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه به انتقاد شدید از مدیرعامل اروند خرمشهر پرداخت.
بیاتلو: مدیرعامل اروند به راحتی به اسطوره‌ها اهانت می‌کند/ شخصیت سامری برای همه ثابت شده است/ 30 مصاحبه در مدت 15 ماه بی‌سابقه است!

 وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص حواشی بازار با اروند خرمشهر گفت: ​من هیچ توهینی به داور نکردم اما داوری به ضرر ما بود و در آخر بازی به آقای صبائی خسته نباشید گفتم و به سوال خبرنگاران راجب اینکه آیا فساد در فوتبال وجود دارد یا خیر پاسخ دادم. بله مطمئنا این مسائل در فوتبال دنیا وجود دارد اما متاسفانه بعضی ها این مطلب را وارونه جلوه دادند و خدایی نکرده هیچ منظوری نداشتم. تیم خرمشهر در نیمه ی اول از ما خیلی بهتر بود و دلیلش ۱۴ ساعت مسافرت و بدون تمرین بودن ما بود. اما در نیمه ی دوم خرمشهر حرفی برای گفتن نداشت و ما ده نفره حاکم میدان بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیرعامل اروند خرمشهر که چند ماهی است باتوجه به روابط سیاسی وارد عرصه ی مدیرت شده است به راحتی اسطوره هایی مانند محمد علوی و اکبر میثاقیان را مورد اهانت و تمسخر قرار میدهد و میسوزاند و راجب هر شخصی نظر میدهد. در صورتیکه آقایان فتح الله زاده و عابدینی در طی 30 سال مدیریتشان اندازه ی این آقا مصاحبه نکردند که کلا ۱۵ ماه است به لطف اقوامشان در شورای شهر مدیر عامل شده اند و از نام شهر بزرگ و مردم ستم دیده ی خرمشهر برای اهدافی که همگان میدانند سو استفاده میکند. خوشحالم میتوانیم بدون هیچ امکاناتی مقابل تیم ۸ میلیاردی اروند که دو ماه قبل از مسابقات تشکیل شده و جمعی از بهترینهای لیگ یک را در اختیار دارد یک بازی قابل قبول انجام دهیم. اما متاسفم برای افرادی که به راحتی حاضرند همه را له کنند تا خود به اهدافشان برسند. همگان راجب ما قضاوت خواهند کرد همانطور که اکنون بازیکنان خودتان راجب شما صحبت میکنند و قضاوت میکنند و براحتی حاضرند بدون دریافت حق حقوقشان تیم شما را ترک کنند و مربیانی که حاضر نشدند با شما کار کنند. آقای مدیر عامل در این مدت کوتاهی که در فوتبال بودید شخصیتتان برای همه مشخص شد.

مربی جوان نود ارومیه با انتقادی تند علیه مدیرعامل اروند خرمشهر گفت: کاملا درست است من یک مربی جوان و جویای نام هستم اما کارنامه ی من در چند سال گذشته بسیار موفق تر از کادر فعلی شما هست که با ۱۲ تیم مختلف به لیگ پایین تر سقوط کرده اند. من نه همسرم کارمند فدراسیون است و نه برادرم رئیس شورای شهر. مربی گری را پله پله طی کردم و به کارم ایمان دارم. از کسی ترسی ندارم و هرگاه به ناحق به تیمم و خودم توهین شود مقابله میکنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epoqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


​طومار پیشکسوتان خرمشهری علیه مدیرعامل اروند

تصاویر/ دیدار اروند خرمشهر و نود ارومیه
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛