تاریخ انتشار: 1397/09/02 11:30
کد خبر: 120689

ضعیف‌ترین کاسپین تاریخ / دقیقی در حسرت برد

از سری مسابقات لیگ دسته دوم، دو تیم فولاد نوین و کاسپین قزوین در شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند، که فولاد نوین توانست با نتیجه 1 بر 0 از سد کاسپین عبور کند.
ضعیف‌ترین کاسپین تاریخ / دقیقی در حسرت برد

حاصل تلاش شاگردان حسن هوری و سعید دقیقی در طول 90 دقیقه، منجر به پیروزی یک بر صفر فولاد نوین شد تا فولاد نوین با پیروزی در این دیدار و کسب 13 امتیاز از 8 مسابقه گذشته خود در مکان هفتم جدول جای گیرد و توانست خود را از انتهای  جدول جدا کند.

اما در طرف مقابل عملکرد بسیار ضعیف کاسپین در هفته های اخیر، زنگ خطر را برای قزوینی ها به صدا در آورده است، شاگردان سعید دقیقی در شش دیدار گذشته خود تنها دو امتیاز کسب کرده اند، آن‌ها از ده دیدار اخیر خود در پنج مسابقه شکست خورده اند و با کسب 9 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارند، که این ضعیف‌ترین شروع کاسپین در لیگ دسته دوم است.

عملکرد بسیار ضعیف تیم کاسپین در خط حمله، نشان می دهد که این تیم نیاز به تغییر اساسی در خط حمله خود دارد، حال باید دید سعید دقیقی تا چه زمانی به بازی کردن در این پست ادامه می دهد و از میدان دادن به جوانان پرهیز می کند، اکنون باید منتظر بود و‌ دید که او چه زمانی دست به این ریسک بزرگ می زند و خود را نیمکت نشین می کند؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqjbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاسپین قزوین در راه نابودی

سیر نزولی کاسپین با سعید دقیقی؛ شوت از راه دور دیگر پاسخگو نیست!
اختصاصی| قهر کاسپین قزوین با پیروزی در لیگ دو؛

سعید دقیقی: آینده روشنی در انتظار کاسپین قزوین است
سرمربی جدید کاسپین قزوین مطرح کرد؛