تاریخ انتشار: 1397/09/04 01:22
کد خبر: 120451

مهرداد شفیعی:کیفیت و سطح برگزاری مسابقات بالا رفته است

مهرداد شفیعی مسئول کمیته برگزاری لیگ دسته دوم با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
مهرداد شفیعی:کیفیت و سطح برگزاری مسابقات بالا رفته است

مهرداد شفیعی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

با برنامه‌‌ریزی که انجام شده است، مسابقات لیگ دسته دوم را در این فصل یک مرحله‌ای کردیم، از قبل نیز پیشبینی میشد که کیفیت مسابقات و سطح برگزاری بازی ها بالا برود، که این اتفاق رخ داده است.

شفیعی افزود : با توجه به شرایط اقتصادی کشور انتظار می‌رود بعضی از تیم‌ها دچار مشکلات مالی شوند و ما برای جلوگیری از عدم حضور تیم ها طبق قانون برخورد خواهیم کرد و طبق قانون اگر تیمی در دو دیدار حاضر نشود، از لیگ کنار گذاشته میشود و به دو لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد، امیدواریم این مشکلات برای تیم ها بوجود نیاید.

مهرداد شفیعی در ادامه گفت : برای تیم داری مشکلات مالی برای تیم ها به وجود می آید اما وقتی تیم ها به دلیل تخلفات و جریمه های انظباطی که تعیین میشود جریمه میشوند، برایشان مهم نیست، شاهد ناهنجاری هایی هستیم که این ناهنجاری ها فقط و فقط مختص به لیگ دسته دوم نیست و حتی در لیگ های پایه هم این ناهنجاری های اخلاقی بر روی سکوها مشاهده میشود باید قطعا مسئولین برای این مشکلات راهکاری بیندیشند.

در هر هفته از مسابقات گزارشات مبنی بر اخراج اعضای کادر فنی وبازیکنان  به دلیل اعتراض شدید به داوری گزارش میشود که باید این موضوع در فوتبال  آسیب شناسی شود و راهکارهایی برای حل این مشکل پیدا کرد.

در مشکلاتی که بر روی سکوها به‌وجود می آید ‌ مشاهده شده نیروی انتظامی به اندازه کافی وجود داشته ولی آن طور که انتظار میرفت ورود نمیکردند، ولی در مسابقاتی هم‌ شاهد تعداد کم‌ مامورین محترم و زحمتکش انتظامی هستیم.

که یکی از ارکان اصلی برگزاری مسابقات هستند، امیدواریم تیم ها برای جلوگیری از این اتفاقات همکاری کنند تا دیگر شاهد این موارد نباشیم.

 

گفت وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r9qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری: تمرینات تیم بعثت کرمانشاه
اختصاصی فرتاک ورزشی|