تاریخ انتشار: 1397/09/04 18:14
کد خبر: 120378

گل گهر 1 - بادران 1؛ تساوی باز هم صدرنشینی/ استحقاری مدعی‌کشی کرد

گل گهر با وجود از دست دادن دو امتیاز یک بازی خانگی به صدر جدول لیگ یک صعود کرد.
گل گهر 1 - بادران 1؛ تساوی باز هم صدرنشینی/ استحقاری مدعی‌کشی کرد

دیدار گل گهر و بادران در شرایطی برگزار می شد که گل گهر به رهبری وینکو بگوویچ در صورت یک تساوی می توانست برای اولین بار در طول فصل صدر جدول را به اشغال خود در آورد. بادران نیز در حالی به میدان آمده بود که بعد از قطع همکاری با مهدی پاشازاده نتوانست عبدالله ویسی را به خدمت بگیرد و امروز در نیمکت از فرشید استحقاری بهره می برد.

این بازی که زیر بارش باران انجام می شد شهاب کرمی توانست در دقیقه 13 گل اول این بازی را به ثمر برساند و در ادامه بازی، این مهرداد آوخ بود که در دقیقه 56 بازی را به تساوی کشاند. پس از تساوی گل گهر با وجود حملات بیشتر نتوانست از فرصت های به دست آمده بهره لازم را ببرد تا فرصت یک پیروزی خانگی را از دست داده باشد.

این بازی که زیر بارش باران برگزار می شد با اعتراضات شدید کادر فنی گل گهر همراه شد تا جایی که داور این دیدار، مرتضی یکه مربی تیم گل گهر را اخراج نمود، آنها در چند صحنه اعتقاد داشتنتد که اقای علیرضا حیدرپناه، می توانست به نفع آنها اعلام پنالتی کند اما داور اعتقادی به این امر نداشت.

در انتهای بازی هم مهراد اوخ گل دوم خود را به ثمر رساند که این بار کمک داور این بازی در  شرایطی مشکوک گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد:

گل گهر؛ مهرداد بشاگردی ، بهمن کامل ، امین پورعلی، میلاد صادقیان، حسام پورهاشم، پیمان نامور، محسن آذرباد، حمید گلزاری، پیمان رنجبری ، امین درویشی ، مهردا آوخ

 بادران؛ مجتبی روشنگر - میثم مجیدی - محمد آشتیانی - امیرحسین صدقی - عرفان بادی - رضا نجاری - شهاب کرمی - کیانوش میرزایی - حسین زامهران - کریم اسلامی - محمدعلی اکبرخواه

در حال حاضر گل گهر سیرجان طی 12 بازی با 23 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و باداران با کسب یک تساوی شیرین با 12 بازی و 16 امتیاز در رده هفتم لیگ آزادگان حضور دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp6l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر سیرجان - بادران تهران؛ سرشاخ پولدارها برای تصاحب صدر