تاریخ انتشار: 1397/09/05 14:50
کد خبر: 120250

هر روز بیشتر از دیروز؛ ارومیه فوتبال ایران را غافلگیر کرد

هواداران ارومیه‌ای هر روز استقبال بیشتری از تیم‌شان می‌کنند و رنگ و بوی جدیدی به مسابقات لیگ یک داده‌اند.
هر روز بیشتر از دیروز؛ ارومیه فوتبال ایران را غافلگیر کرد

نود ارومیه که با میل اندک مسئولین استانی سهمیه لیگ یک را خرید، اکنون به غیر از پشتوانه هواداری چیزی ندارد. از زمان فعالیت نود ارومیه در لیگ یک، هر هفته شاهد حضور انبوهی از هواداران در استادیوم خانگی این تیم هستیم به نحوی که در هر بازی، بیش از 7 الی 8 هزار هوادار در بازی‌ها حضور می‌یابد.

جدای از مسائل مالی این باشگاه که اصلا شرایط نرمالی ندارد، سطح فنی تیم وحید بیاتلو به حدی رسیده است که آنها در جام حذفی به سختی از پرسپولیس شکست خوردند و تیم‌های مدعی اکسین، آلومینیوم اراک و مس کرمان را متوقف کرده‌اند و همین موضوع، سبب استقبال بیشتر هواداران نیز شده است.

نود ارومیه در هفته چهاردهم لیگ یک مقابل خونه به خونه شکست خورد. این شکست، دومین شکست ارومیه‌ای‌ها در خانه بود اما نکته جالب بعد بازی رقم خورد. جایی که در هوای سرد ارومیه، هزاران هوادار تیم نود به پا ایستادند و تیم‌شان را تشویق کردند و باوجود باخت، از نحوه بازی تیم‌شان راضی بودند.

photo_2018-11-24_22-55-55

استقبال و شور و اشتیاق مردم ارومیه نسبت به تیم نود هر روز بیشتر از دیروز شده و آنها سوپرایز این روزهای فوتبال ایران محسوب می‌شوند. قطعا لیگ یک باحضور پرشور آنها لعاب زیباتری به خود خواهد دید و علاوه بر حمایت هواداران، تیم نود نیازمند حمایت بیشتر مسئولین نیز می‌باشد که با روی کار آمدن موضوع دوم، قطعا تیم پویاتری را در نیم فصل دوم از تنها نماینده ارومیه خواهیم دید.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kbn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان-مس رفسنجان؛ برادران مسی باجی بهم نمی دهند