تاریخ انتشار: 1397/09/05 19:27
کد خبر: 120214

فجرسپاسی 0 - سرخپوشان پاکدشت 2؛ صعود شیرفرهاد به رتبه دوم/ کاکوها اسیر تفکرات کاظمی

شاگردان فرهاد کاظمی با نتیجه 2 بر صفر و با ارائه یک بازی برتر، فجرسپاسی را شکست دادند تا به طور موقت صدرنشین رقابت های لیگ یک شوند.
فجرسپاسی 0 - سرخپوشان پاکدشت 2؛ صعود شیرفرهاد به رتبه دوم/ کاکوها اسیر تفکرات کاظمی

روز دوم هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 3 مسابقه که به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاده بود، برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فجرسپاسی شیراز به مصاف سرخپوشان پاکدشت رفت.

 این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر  به سود تیم میهمان خاتمه یافت؛ دیداری که شاگردان فرهاد کاظمی بر توپ و میدان تسلط داشتند.

سرخپوشان پاکدشت بازی را بهتر از میزبان خود آغاز کردند که امیدوار بود با بازی در ورزشگاه دستغیب و حضور پرتعدادتر هوادارانش، بتواند نتایج بهتری کسب کند. اما نه هواداران با فجر تا پایان همراه بودند و نه تغییر ورزشگاه به آنها کمکی کرد. هر چند هوای نامساعد سبب شده بود، آنها نتوانند به درستی در روزهای گذشته، تمرین کنند.

بازی با گل های دقایق 22 و 33 محمد امینی مدافع چپ تیم فوتبال پاکدشت که این روزها یکی از مهره های خوب تیم به شمار می رود، در نیمه اول خاتمه یافت و اگر درخشش سلمانی گلر فجری ها نبود، اختلاف می توانست بیشتر از این هم بشود.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان فرهاد کاظمی سعی بر حفظ نتیجه داشتند و تعویض های زارع هم باعث شد تا از دقیقه 60 روند بازی به سود تیم میزبان تغییر کند ولی از همین دقایق بود که هواداران شیرازی شروع به شعار دادن علیه تیم خود کردند و با انرژی منفی ای که به بازیکنان منتقل کردند، کار برای بازگشت فجر به مسابقه را سخت تر کردند.

فجر پس از اینکه زارع هدایت این  تیم را برعهده گرفته، 2 تساوی، یک پیروزی و یک شکست که امروز ثبت شد، بدست آورده و حالا با 12 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

در سوی دیگر شاگردان فرهاد کاظمی 25 امتیازی شدند تا به صدر جدول برسند؛ دیدار دو تیم شهرداری بوشهر و مس رفسنجان در حال حاضر با یک گل به سود شاگردان فکری ادامه دارد و در صورتی که این نتیجه تا پایان باقی بماند، شاهین شهرداری بوشهر با 26 امتیاز به صدر می رسد و جای سرخپوشان را خواهد گرفت.

فجرسپاسی:

پیمان سلمانی، مجید بهروزی، مهدی کربلایی، علی امیری، مجتبی حقدوست، عباس بوعذار، سعید قایدی‌فر، جلال عبدی، سیامک کوهنورد، محمدحسین کریم‌زاده، اسماعیل بابایی

سرخپوشان پاکدشت:

علی محسن زاده، رضا مرادی، محسن طرهانی، مصطفی ماهی، محمد امینی، شاهین توکلی، محمد رحمتی، حسین فاضلی، پیام ملکیان، حسین امامیان، مرتضی خراسانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nazzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی: در روزی که خیلی بد بودیم، پیروز شدیم