تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:28
کد خبر: 119503

پیش بازی شهرداری تبریز - مس کرمان؛ کار سخت دست‌نشان برابر شاگردان حیدر جعفری/ مس از شهرداری عوارضی می‌گیرد؟!

تیم فوتبال شهرداری تبریز یکی از مهم ترین بازی های فصل خود را فردا برابر تیم مدعی مس کرمان برگزار می کند تا در صورت پیروزی در این بازی، به رتبه تک رقمی خود در جدول مسابقات بازگردد.
پیش بازی شهرداری تبریز - مس کرمان؛ کار سخت دست‌نشان برابر شاگردان حیدر جعفری/ مس از شهرداری عوارضی می‌گیرد؟!

پانزدهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز شنبه با دیدار تیم های قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل آغاز می شود و قرار است شش دیدار بعدی، فردا برگزار شود.

این رقابت ها فردا شاهد برگزاری یک دیدار مهم در تبریز خواهد بود؛ دیداری که بین تیم شهرداری تبریز و تیم مدعی مس کرمان برگزار می شود. شهرداری تبریز ۱۳ امتیازی و رده دهمی، در پنج هفته گذشته تنها یک بار طعم تلخ شکست را چشیده است و حالا این فرصت را پیش روی خود می بیند که در سیزدهمین بازی فصل خود، تیم بالانشین مس را در تبریز متوقف کند و به رتبه تک رقمی خود بازگردد. مسی که از همین تعداد بازی ۲۳ امتیازی است و پس از هفته ها صدرنشینی، اکنون با قرار گرفتن در رده چهارم امیدوار است که بتواند به صدر جدول بازگردد.

شاگردان حیدر جعفری در تیم شهرداری تبریز هفته قبل به رغم برتری محسوس در خانه تیم شهرداری ماهشهر، در نهایت با شکست دو بر یک مواجه شدند تا نوار شکست ناپذیری شان پس از چهار هفته نباختن، قطع شود. در سوی مقابل تیم مس کرمان که هفته قبل با قرعه استراحت روبرو بود، آخرین بازی خود در فصل جاری را با تساوی یک بر یک در انزلی سپری کرده و پیش از آن نیز سه بر یک به پرسپولیس پاکدشت باخته بود. این تیم مدعی که از شانس های قهرمانی در نیم فصل اول محسوب می شود، آخرین بار روز پانزدهم آبان برابر تیم مس رفسنجان به برتری خفیف یک بر صفر دست یافته و حالا بعد از حدود یک ماه از آخرین برد خود، کار سختی برابر تیم یکدست شهرداری تبریز پیش رو دارد.

حیدر جعفری سرمربی جوانی که نشان داده علم فوتبالی بسیار بالایی دارد، برای دیدار با مس کرمان روی درخشش وحید مهدی خانی در چارچوب دروازه، مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، مهدی رستم زاده و بابک نوین در خط دفاع، محمدرضا زینال خیری، رسول پیرزاده و جعفر برگزار در کمربند میانی و حسین قره داغی، امیرحسین طاحونی و فرشاد بیابانی در خط حمله حساب ویژه ای باز کرده است. این مربی بومی پیش از این نشان داده که تیم های کرمانی را خوب می شناسد و پیروزی سه گله بیرون از خانه برابر مس رفسنجان و متوقف کردن تیم صدرنشین گل گهر سیرجان گواه خوبی بر این ادعا است.

در سوی مقابل نادر دست نشان که سابقه مربیگری در تبریز را دارد و با جو فوتبال این شهر آشنا است، چشم به بازیکنانی همچون سجاد حیدری شش گله، شروین بزرگ، مهدی تیکدری، حمید کاظمی، عیسی پرتو و ... دارد تا شاید بتواند مقابل تیم قلدر شهرداری تبریز به خواسته خود برسد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و مس کرمان از چارچوب بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ یکشنبه ۱۱ آذر در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rnma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سه بازیکن شهرداری تبریز برای دیدار با مس کرمان

ابراهیم‌زاده: فرصت سوزی کردیم
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛