تاریخ انتشار: 1397/09/10 17:56
کد خبر: 119497

پیش بازی مس رفسنجان - نود ارومیه؛ جدال همسایه‌ها/ ضعیف‌ترین خطوط دفاعی به هم رسیدند

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ یک، به مصاف نود ارومیه خواهد رفت.
پیش بازی مس رفسنجان - نود ارومیه؛ جدال همسایه‌ها/ ضعیف‌ترین خطوط دفاعی به هم رسیدند

دو تیم مس رفسنجان و نود ارومیه درحالی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم با شرایط مشابهی به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت. مس رفسنجان و نود ارومیه در هفته گذشته لیگ یک متحمل شکست شده‌اند و برای جبران شکست هفته قبل، کار بسیار سختی مقابل هم دارند زیرا دو تیم از آن دسته از تیم‌هایی هستند که قابلیت پیش بینی را ندارند و هر نتیجه‌ای در بازی این هفته آنها قابل پیش بینی است.

مس رفسنجان این فصل با جذب بازیکنان با رزومه، سعی در مدعی شدن داشت اما جذب تعدادی بازیکن سالخورده و ضعف در خط دفاعی این تیم، سبب شده تا آنها رنگ ثبت به خود نبینند و با تعداد گل‌های بالا مقابل حریفانشان ببازند. در مقابل نیز تیم نود ارومیه تیم بسیار جوانی است و میانگین سن آنها بسیار خوب است و به غیر از باخت تلخ مقابل خونه به خونه، آنها در مابقی بازی‌های خود از زمان حضور وحید بیاتلو خوب کار کرده‌اند.

نارنجی پوشان رفسنجانی هفته قبل مقابل تیم شاهین بوشهر حرفی برای گفتن نداشتند. آنها 3 گل از میزبانشان دریافت کردند و در عین تعجب همگان، بازی را 3-0 به حریف واگذار کردند. در مقابل نیز تیم نود ارومیه باوجود بازی خوب، مقابل خونه به خونه 2-0 شکست خورد اما همچنان جزو تیم‌های زهردار لیگ یک به حساب می‌آید.

از 13 دیداری که مس رفسنجان تاکنون انجام داده است، آنها فقط 2 برد کسب کرده‌اند و در 7 بازی شکست خوردند و 4 بازی‌شان نیز به تساوی ختم شده است. نارنجی پوشان کویر در همین تعداد بازی 16 گل زده‌اند و 22 گل نیز دریافت کرده‌اند که ضعیف‌ترین تیم در فاز دفاعی محسوب می‌شوند.

در مقابل نیز تیم نود ارومیه از 13 بازی که صورت داده، 2 پیروزی، 5 تساوی و 6 باخت به ثبت رسانده و آنها در همین تعداد بازی، موفق شدند 5 گل بزنند و در مقابل نیز 21 گل دریافت کنند و با یک امتیاز بیشتر از مس رفسنجان در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرند.

این دو تیم علاوه بر اینکه در جدول کنار هم قرار گرفته‌اند، جزو ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ یک نیز محسوب می‌شوند. گل نخوردن و ثبت کلین شیت برای هر دو تیم حائز اهمیت است اما آنچه پیروزی می‌آورد، زدن گل است که آمار نشان می‌دهد کار مس رفسنجان مقابل نود ارومیه در امر گلزنی، راحت‌تر باشد.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36klre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتلو: مدیرعامل اروند به راحتی به اسطوره‌ها اهانت می‌کند/ شخصیت سامری برای همه ثابت شده است/ 30 مصاحبه در مدت 15 ماه بی‌سابقه است!

تصاویر/ دیدار اروند خرمشهر و نود ارومیه
از نگاه دوربین حسین عبدالله اصل؛