تاریخ انتشار: 1397/09/11 19:15
کد خبر: 119353

سرخپوشان پاکدشت 1 اکسین البرز 1؛ تساوی کهکشانی ها در تهران/ اکسین و ادامه روند سینوسی

تیم سرخپوشان پاکدشت در اکباتان مقابل اکسین متوقف شد تا صدر جدول با توجه به تساوی شاهینی‌ها در انزلی به این تیم برسد.
سرخپوشان پاکدشت 1 اکسین البرز 1؛ تساوی کهکشانی ها در تهران/ اکسین و ادامه روند سینوسی

در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر تیم سرخپوشان پاکدشت به سرمربیگری فرهاد کاظمی از ساعت 14 به مصاف اکسین البرز رفت که به تازگی مجتبی حسینی را روی نیمکت خود می بیند و در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که سهم هر تیم در هر نیمه یک گل بود.

در نیمه اول این مسابقه که با برتری شاگردان فرهاد کاظمی همراه بود، برخلاف جریان بازی این اکسینی ها بودند که در دقیقه 36 و روی کرنر ارسالی توسط سیدمحین حسینی به گل رسیدند تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یابد. البته اکسینی روی ضربه محمد ابراهیمی بازیکن نام آشنای خود هم می توانستند به گل برسند که گلر سرخپوشان پاکدشت با واکنشی عالی مانع از این اتفاق شد.

در نیمه دوم شاگردان کاظمی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند. سرانجام در دقیقه 67 شاهین توکلی موفق شد روی یک ارسال دروازه تیم اکسین را باز کند تا حساب کار به تساوی کشانده شود.

در مجموع دو تیمی که هر دو داعیه لیگ برتری شدن دارند، در دیداری پربرخورد به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکردند.

با این نتیجه اکسین 20 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت و در سوی دیگر شاگردان فرهاد کاظمی 26 امتیازی شدند تا با توجه به تساوی شاهین شهرداری بوشهر رتبه دوم جدول رده بندی را از آن خود کنند  و چشم به هفته های آینده داشته باشند.

فرهاد کاظمی مربی تیم سرخپوشان در طول مسابقه به شدت نسبت به تصمیمات داوری معترض بود و معتقد بود که عمکرد داور، تیمش را تحت تاثیر قرار داده است.

ضمن اینکه حسین فرکی و بهتاش فریبا از میهمانان ویژه این مسابقه بودند که با حضور در ورزشگاه پاس قوامین، نمایش شاگردان مجتبی حسینی و فرهاد کاظمی را از نزدیک تماشا کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apzvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی 0 - سرخپوشان پاکدشت 2؛ صعود شیرفرهاد به رتبه دوم/ کاکوها اسیر تفکرات کاظمی