تاریخ انتشار: 1397/09/13 19:56
کد خبر: 119045

مهدی صدقیان: چند هفته مانده با پایان بازی‌ها، لیگ برتری می‌شویم/ بازی با شاهین فینال نیم فصل اول است

هدی صدقیان دروازه‌بان تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت تاکید کرد که بازی با شاهین بوشهر حکم فینال نیم فصل اول لیگ را دارد.
مهدی صدقیان: چند هفته مانده با پایان بازی‌ها، لیگ برتری می‌شویم/ بازی با شاهین فینال نیم فصل اول است

صدقیان در مصاحبه با فرتاک در خصوص شرایط فعلی سرخ‌پوشان پاکدشت بعد از انجام 13 بازی در رقابت‌های لیگ دسته‌اول گفت: وضعیت تیم خوب است و تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم، البته چند بازی را راحت از دست دادیم ولی با اینکه خیلی دیر کارمان را شروع کردیم، در کل نتایج خوبی گرفتیم و جایگاه خوبی هم در جدول داریم.

وی در خصوص بازی این هفته تیمش با شاهین بوشهر، آن هم در حالی که سرخ‌پوشان آمار فوق‌العاده‌ای در بازی‌های بیرن از خانه داشته‌اند تاکید کرد: بازی با شاهین مهمترین بازی نیم فصل است که حکم یک فینال را دارد. همانطور که ما در بیرون از خانه عملکرد خوبی داشته‌ایم آنها هم در خانه بهترین عملکرد را داشته‌اند. شاهین تیم خوبی است ولی ما اگر خودمان باشیم می توانیم  آنها را شکست بدهیم. هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز است.

صدقیان با اشاره به شانس صعود تیمش به لیگ برتر تصریح کرد: هر فردی بازی‌های ما را دیده باشد، می‌داند تیمی که فرهاد کاظمی مربی‌اش است فقط دنبال قهرمانی است.  تیم ما خیلی دیر تشکیل شد ولی الان آماده هستیم، برخی می‌گویند امتایاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلی سخت است ولی مربیان ما کارشان را بلد هستند. کاظمی کارنانه درخشانی دارد و با تجربه او می توانیم به لیگ برتر بیاییم. ما در نیم فصل‌دوم با این کادر فنی و این بازیکنان نتایج بهتری خواهیم گرفت و چند هفته مانده با پایان بازی‌ها لیگ برتری می‌شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgavl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یادداشت؛ حل مشکل ملوان در انزلی یا تهران!؟