تاریخ انتشار: 1397/09/13 21:25
کد خبر: 119031

مدعیان، یکی یکی در تبریز زمین گیر می شوند؛ یک امتیاز برای بازپس‌گیری رتبه تک رقمی

تیم فوتبال شهرداری تبریز توانست یکی دیگر از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر را در خانه زمین گیر کرده و رتبه تک رقمی خود را بازپس بگیرد.
مدعیان، یکی یکی در تبریز زمین گیر می شوند؛ یک امتیاز برای بازپس‌گیری رتبه تک رقمی

هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور شاهد هنرنمایی شاگردان حیدر جعفری در تیم شهرداری تبریز بود. دیداری که طرف دیگر آن، تیم مس کرمان قرار داشت و خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر مطرح کرده است.

این دیدار با شروع خوب میزبان همراه شد و این تیم توانست با گل دقیقه 38 محمدرضا زینال خیری از حریف پیش بیفتد اما سه دقیقه بعد تیم مس موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. در نیمه دوم بازهم این تیم شهرداری تبریز بود که توانست با گلزنی فرشاد بیابانی جوان 19 ساله خود در دقیقه 50، برتری خود را به حریف دیکته کند اما این برتری تا دقیقه 89 دوام داشت و در همین لحظات پایانی بازی بود که اشتباه در یارگیری مدافعان شهرداری باعث شد تا گل مساوی مس در این دقایق به ثبت برسد.

این تساوی خانگی اگرچه می توانست رنگ پیروزی برای شهرداری تبریز داشته باشد اما کسب یک امتیاز از تیمی همچون مس که از هر لحاظ شرایط خوبی نسبت به تیم تبریزی دارد، می تواند نمره ای قابل قبول برای جعفری و شاگردانش تلقی شود. کما اینکه با این یک امتیاز، شهرداری تبریز توانست از رده دهم جدول یک پله صعود کرده و با 14 امتیاز رتبه تک رقمی خود را بازپس گیرد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز یکشنبه آینده با یکی دیگر از تیم های متمول و مدعی دیدار خواهد کرد و این بار باید به مصاف تیم اکسین البرز برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzomm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن شهرداری تبریز و مس کرمان؛ کسب امتیاز با پاهای بیایانی
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار مس کرمان و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛