تاریخ انتشار: 1397/09/14 20:12
کد خبر: 118905

هادی ایمانی: حرف‌های کاظمی را گوش کنیم، خیلی راحت به لیگ برتر می‌رویم

هادی ایمانی هافبک تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت تاکید کرد که تیمش به عنوان قهرمان لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
هادی ایمانی: حرف‌های کاظمی را گوش کنیم، خیلی راحت به لیگ برتر می‌رویم

ایمانی در مصاحبه با فرتاک در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: ما امسال تیم خوبی داریم، تیمی که از باتجربه‌های با اخلاق و جوان‌های سخت کوش شکل گرفته است. تیم ما کارش را دیر شروع کرد و دو هفته مانده با شروع بازی‌ها تشکیل شد، اگر هم تا الان خوب نتیجه گرفتیم باید بگویم که فقط به 40 درصد نکاتی که کادر فنی می‌گوید عمل کرده‌ایم. اگر به نکات فنی فرهاد کاظمی بیشتر توجه می‌کردیم الان با اختلاف امتیازی خیلی زیاد در صدر جدول قرار داشتیم.

وی در خصوص بازی با شاهین بوشهر تصریح کرد: برای تیمی که می خواهد لیگ برتری شود فرقی ندارد که برابر کدام تیم قرار می‌گیرد. ما در هر بازی فقط با نیت برد وارد زمین می‌شویم و هر بازی که تمام می‌شود بلافاصله به بازی بعدی فکر می‌کنیم. ما باید همه تیم‌ها را ببریم و توجهی داریم که این هفته قرار است با کدام تیم بازی کنیم.

ایمانی در خصوص شانس صعود تیمش به لیگ برتر تاکید کرد: من به بازیکنان تیم خودمان بو به کادر فنی ایمان و اعتماد دارم. اگر به گفته‌های فنی آقای کاظمی گوش کنیم خیلی راحت صعود می‌کنیم، ما واقعا باید از این مربی که بالاسر ما قرار دارد استفاده کنیم. بعد از 12 سال بازی در رده بزرگسالان، قسمت شده که شاگرد ایشان باشم و چیزهای زیادی از لحاظ اخلاقی و فنی از ایشان یاد گرفتم. امیدوارم همه بچه‌ها مثل من تشنه یاد گرفتن از این مربی باشند، ما با توکل بر خدا قهرمان می‌شویم و به عنون تیم اول به لیگ برتر صعود می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apo8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس رفسنجان سه بازیکن جدید جذب کرد
اختصاصی فرتاک ورزشی|