تاریخ انتشار: 1397/09/17 18:18
کد خبر: 118566

غنیمت فرشید از جنگ در اراک/تساوی لحظه آخری و جنجالی

شاگردان محمد ربیعی در دیدار خانگی برابر بادران تهران متوقف شدند.
غنیمت فرشید از جنگ در اراک/تساوی لحظه آخری و جنجالی

در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه امام خمینی، میزبان تیم رده هشتمی بادران تهران و یکی از جدی‌ترین رقبای این فصل خود بود.

آلومینیوم اراک که بازی را بهتر آغاز کرده و حملاتی هم تدارک دیده بود، موفق شد در دقیقه ۳۶ با شوت روی پا و تماشایی سید مهدی حسینی به گل برسد و نیمه اول را با برتری یک بر صفر مقابل بادران تهران تمام کند.

در نیمه دوم بادرانی‌ها برای جبران نتیجه تلاش کردند و بالاخره موفق شدند در دقیقه ۷۷ پس از ارسال کرنری که داشتند، توسط میثم مجیدی گل تساوی برابر آلومینیوم را به ثمر رسانند.

این مسابقه جنجالی که دو بار به دلیل درگیری بازیکنان و نیمکت‌نشینان آلومینیوم و بادران در نیمه دوم متوقف شده و میثم آقایی از تیم اراک و کریم اسلامی از بادران را نیز در جمع اخراجی‌ها داشت، در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

محمد ربیعی، سرمربی آلومینیوم اراک در تقابل برابر تیم سابق خود تنها به یک امتیاز در این دیدار رسید تا ۲۳ امتیازی شود و در رده پنجم جدول بماند؛ بادرانی‌ها نیز با توقف در اراک، ۲۰ امتیازی شدند و با صعود یک پله‌ای موقتا در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول قرار گرفتند.

ترکیب دوتیم:

 آلومینیوم: محمدرضا قویدل، مجید ایوبی، رامتین سلیمان‌زاده، روح‌الله نعمتی، امید نظامی‌پور، عباس یحیی‌بیگی، رضا معقولی، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، حجت اسلامی و میثم آقایی

 بادران: مجتبی روشنگر، مسعود حق‌جو، اویس کردجهان، محمد آشتیانی، میثم مجیدی، شهاب کرمی، سهیل رحمانی، مجتبی محبوب‌مجاز، میعاد یزدانی، محمدعلی اکبرخواه و کریم اسلامی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg5nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار بادران تهران و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین مهدی افشاری؛