تاریخ انتشار: 1397/09/18 14:13
کد خبر: 118473

افاضلی: ۱۱ بازیکن نداریم/ امیدوار به نقل‌و انتقالات هستم

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر پس از شکست کارون اروند خرمشهر در هفته شانزدهم لیگ دسته یک کشور، گفت: یازده بازیکنان‌مان را نداریم زیرا هفت نفر از آن‌ها همراه با مربی قبلی رفتند، ضمن این‌که یکی دو مصدوم نیز داشتیم و یکی دو نفر دیگر هم به خاطر یکسری مسائل از تیم کنار گذاشته شدند و در واقع یک تیم کامل از تیم کارون اروند نیستند و باید با همین بضاعت نیم‌فصل اول را پشت سر بگذاریم.
افاضلی: ۱۱ بازیکن نداریم/ امیدوار به نقل‌و انتقالات هستم

تیم کارون اروند خرمشهر در هفته شانزدهم لیگ یک در دیداری خارج از خانه برابر قشقایی شیراز شکست خورد. این تیم در حال حاضر در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

هومن افاضلی پس از این شکست با بیان این‌که بازی نزدیکی را شاهد بودیم، اظهارکرد: قشقایی تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان بسیار خوبی نیز بهره می‌برد که کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. به ویژه  شماره‌های 99، 10، 7 و 17 این تیم که بازیکنان تاثیرگذاری هستند و فکر می‌کنم چند بازیکن این تیم، مشتری لیگ برتری هم دارند که نشان از کیفیت خوب آن‌ها است.

وی افزود: قشقایی از مربی جوانی بهره می‌برد که این جای خوشحالی است زیرا جوانان همیشه چیزهایی جدیدی را با خود به فوتبال می‌آورند و اگر این جوانان به عنوان مربی کار کنند نیز بسیار خوب است که خوشبختانه این شرایط در این‌جا فراهم بوده است. قشقایی دارای هویت است و نشات گرفته از هویت قشقایی‌ها است که افرادی صلح‌طلب، مهربان و مهمان‌نواز هستند. در مجموع این تیم صاحب شخصیت است، هرچند مشکلات مالی نیز دارد.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در ادامه، گفت: ما تیم خوبی بودیم، البته 11 بازیکنان‌مان را نداریم زیرا هفت نفر از آن‌ها همراه با مربی قبلی از کارون اروند رفتند که این جالب است، ضمن این‌که یکی دو مصدوم هم داشتیم و یکی دو نفر دیگر نیز به خاطر یکسری مسائل از تیم کنار گذاشته شدند. در واقع یک تیم کامل از تیم کارون اروند نیستند و باید با همین بضاعت نیم‌فصل اول را پشت سر بگذاریم تا برای نیم‌فصل دوم فکری کنیم.

وی درباره زمین چمن ورزشگاه شیراز نیز عنوان کرد:‌ بسیار متاسفم که این استادیوم زیبا و مسقف چنین وضعیتی از نظر چمن دارد. این ورزشگاه زیبا جز ورزشگاه‌هایی بود که قبلا به AFC برای میزبانی جام ملت‌ها معرفی شده بود و روی آن حساب کرده بودیم. به هر حال توقع بیشتری از شهر شیراز که جزو شهرهای تراز اول ما است، می‌رود. امیدوارم سری بعد که به این‌جا می‌آییم، این استادیوم از یک چمن عالی بهره ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kza9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهاب دارایی: برای کسب سه امتیاز وارد زمین می شویم