تاریخ انتشار: 1397/09/18 14:19
کد خبر: 118472

دردسر جدید به خاطر آپشن‌های عجیب/حیدری و ساز جدایی در پستی غیرحرفه‌ای!

مهاجم مس که مدتی به دلیل مصدومیت در خط حمله حضور ندارد، ساز جدایی را در اینستاگرامش آن هم شب قبل از بازی کوک کرد.
دردسر جدید به خاطر آپشن‌های عجیب/حیدری و ساز جدایی در پستی غیرحرفه‌ای!

در نیمه دوم بازی مقابل سپاهان در جام حذفی بود که سجاد حیدری مصدوم شد و پس از آن دیگر خبری از حضور این مهاجم در بازی‌های مس نبود. غیبت حیدری اما شایعات فراوانی را مبنی بر جدایی احتمالی او در نیم فصل و اغوا شدن در مقابل پیشنهادات به همراه داشت که حتی نادر دستنشان نیز بعد از شکست خانگی مقابل سرخپوشان پاکدشت نسبت به غیبت حیدری و مراجعه نکردن این بازیکن به پزشکان باشگاه مس معترض شد.

حیدری در ابتدای فصل با چک 200 میلیونی و شخصی قرایی از نساجی جدا شد و به کرمان آمد؛ چکی که حرف و حدیث‌های فراوانی در پس صدورش به وجود آورد و جالب اینکه تلاش‌های قرایی فقط به جلب رضایت باشگاه نساجی اختصاص نداشت؛ جلب رضایت مهاجم رفسنجانی و انتقال او به کرمان با وعده‌های عجیبی ممکن شد که تحت عنوان آپشن در قرارداد حیدری لحاظ شده است.

آپشن‌های ابتدای فصل، حالا باشگاه مس را در روزهایی که حساب پر و پیمانی ندارد، با دردسر روبرو کرده است و قرایی هم دیگر در باشگاه حضور ندارد تا پاسخگوی وعده‌های اول فصل به بازیکنان باشد.

اما اولین ترکش قراردادهای هیجان زده در ابتدای فصل، امشب و در فاصله نزدیک به 15 ساعت پیش از بازی مهم مقابل فجرسپاسی به قلب تیم مس اصابت کرد و سجاد حیدری در یک پست کاملا غیرحرفه‌ای، شخصا خبر جدایی‌اش را در نیم فصل منتشر کرده است که دلیل این پست را می‌توان به عملی نشدن وعده‌های گنجانده شده در قراردادها مربوط دانست. این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه مس در روزهای اخیر بخشی از قراردادها را به حساب بازیکنان واریز کرده است و بعید به نظر می‌رسد که مهاجم رفسنجانی سهمی در این پرداختی‌ها نداشته باشد.

پست اینستاگرامی حیدری روی دیگری از سکه نیز می‌تواند داشته باشد، که بخواهد مدیران باشگاه را تحت فشار جدایی طلبی خود قرار دهد تا شاید به خواسته‌هایش نزدیک شود و در نهایت به آنها برسد اما او باید امیدوار باشد که تبعات منفی این پست، تاثیری در نتیجه‌ی بازی مس-فجر نداشته باشد. هرچند که بعید است این بازیکن با اصول اولیه حرفه‌ای گری آشنا نباشد و شاید پست حیدری تحت تاثیر هل دادن‌ عوامل بیرونی منتشر شده باشد.

انتشار چنین پست‌هایی از سایر بازیکنان مس دور از ذهن نیست، مگر آنکه بازیکنان خواسته‌های خود را مخفیانه و بدون جنجال در اتاق مدیریت باشگاه مطرح کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45op9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انصاری میتواند از فهرست خروج استقلال بیرون بیاید؟