تاریخ انتشار: 1397/09/18 17:44
روح الله اصغری"سرپرست آلومینیوم اراک"
کد خبر: 118444

سیف الله پور با زمین و زمان در پی درگیریست/علت ناکامی بادرانی ها از بدو تاسیس نداشتن سرپرست خوب است!

روح الله اصغری سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص حواشی ایجاد شده دیدار آلومینیوم و بادران با سایت فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
سیف الله پور با زمین و زمان در پی درگیریست/علت ناکامی بادرانی ها از بدو تاسیس نداشتن سرپرست خوب است!

سرپرست ایرالکو در ابتدا گفت:در طول هفته منتهی به مسابقه با بادران به خاطر حساسیت هایی که از سوی هواداران دو تیم ایجاد شده بود،تمهیداتی از سوی باشگاه آلومینیوم و کانون هواداران این باشگاه صورت گرفت تا از بار روانی و حواشی این دیدار کاسته شود،اما متاسفانه باشگاه بادران و سرپرستش از بدو ورود با ایجاد حاشیه سازی نظیر ایراد به اسکان تیم داوری و تیم میزبان در یک هتل و یا ایراد گیری از محل اسکان خود به نداشتن اتاق کنفرانس یا ویدئو پروژکتور اعتراض داشت و این مسائل را مرتبط با باشگاه آلومینیوم می دانست،که اصلا به ما ارتباطی نداشت و امکانات آن هتل به این اندازه بوده است.

در صورتی که هتل امیر کبیر تنها هتل پنج ستاره این شهر بوده که گاهی اوقات در بازی های قبل تیم های میزبان و میهمان به طور همزمان در این هتل اقامت داشتند و هیچ مشکلی هم پیش نمی آمد،بالاخص این که تیم بادران از اول قصد آمدن به این هتل را داشت و بعد به یکی از هتل های درجه پایین تر رفتند.

وی استارت حواشی را از طرف سرپرست تیم بادران دانست و عنوان کرد: 

استارت تمامی تنش ها را ایزد سیف الله پور به وجود آورد که در بدو ورود به استادیوم با لگد به سیستم صوتی زد و فریاد زد که آن را جمع کنید که پخش موزیک قبل بازی به ایشان ربطی نداشت،که از لگد زدن به سیستم صوت و بحث با لیدر های باشگاه استارت تنش زده شد که متاسفانه میثم مجیدی هم وارد این بحث شد.

اگر یک بررسی ساده کنید می بینید که تمام بازی هایی که به تنش کشیده شده ایشان پای ثابت آن بوده است.

سرپرست تیم آلومینیوم اراک ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته توسط هواداران به میثم مجیدی،اضافه کرد: 

در مورد اتفاقاتی که در مورد میثم مجیدی افتاد باید بگویم که متاسفانه عوامل باشگاه بادران که از شب قبل دنبال حاشیه سازی بودند ذهنیتی منفی در میثم ایجاد کردند که مجیدی را رو به روی تیم سابق و شهرش قراردهند،ایشان از افتخارات و سرمایه های فوتبال اراک می باشد که بنا بر تعهدی که به باشگاه خود داشته عمل کرده ولی با توجه به سابقه وی در فوتبال کشور و انتظار هواداران می توانست در شادی بعد از گل خود متانت بیشتری به خرج دهد تا باعث تحریک هواداران نشود اما با این حال توهین هایی که به این بازیکن شد را محکوم می کنیم و از ایشان عذر خواهی می کنیم و این را نیز خاطر نشان می کنیم که سر لیدر های باشگاه تلاش زیادی در آرام کردن فضا داشتند.

روح الله اصغری در ادامه مصاحبه به اخراج میثم آقایی پرداخت و افزود:

در مورد خطای میثم آقایی روی میثم مجیدی داور قصد دادن کارت نداشت ولی با هیاهوی بازیکنان و نیمکت تیم حریف رأی داوری برگشت

در همین صحنه کریم اسلامی هم می توانست به علت حمله و اعتراض به کادر فنی و بازیکنان تیم ما کارت زرد دوم را بگیرد که متاسفانه داور از این صحنه چشم پوشی کرد و اگر اخراج آقایی صورت نمی گرفت بدون شک برنده این بازی ما بودیم و شفاف بگویم که بادران زور گلزنی به ما را نداشت و دست به دامن حاشیه شد تا دست خالی از اراک نرود و از هفته گذشته هر کاری انجام دادند که حاشیه ها بیشتر شود

در دیدار با بادران حاشیه سازی ایجاد شده توسط بازیکنان با تجربه بادران یک امتیاز برای شان به ارمغان آورد،بادران با ستاره های خود و هزینه خوبی که کرده است از نظر فنی فاصله زیادی با آلومینیوم دارد و ده بار دیگر هم در فضای آرام مسابقه،بادران با اختلاف شکست خواهد خورد

سرپرست ایرالکو در خصوص اتفاقات پایان بازی افزود: پس از پایان بازی هم با تلاش هایی که نیروی انتظامی و مسئولین باشگاه انجام دادند فضای بیرونی آرام شد که حتی ماشین اسکورت نیروی انتظامی حدود چهل دقیقه آماده بود ولی بادرانی ها حاضر به خروج از ورزشگاه نبودند!

در پایان بازی متاسفانه افتراها و توهین هایی از سوی عوامل باشگاه بادران به ویژه سرپرست شان به آقای دهشمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم نسبت داده شد که جای تاسف داشت،این اولین بار نبوده که بادرانی ها بازی را به جنجال می کشند و در این فصل چند نمونه آشکار است و ما از این جا اعلام می کنیم که اگر اسنادی در رابطه با فحاشی از سمت مدیران باشگاه آلومینیوم دارند رو کنند وگرنه از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اتومبیل ایشان در قسمت هواداران شان بوده و حتی چند اتومبیل بچه های اراک نیز صدمه دیده و این که بخواهند تمام اتفاقات را به گردن هواداران ما بیندازند فرار رو به جلو است و نکته جالب تر این است که چرا فقط شیشه اتومبیل ایشان شکست اما خودروی اراکی ها از بدنه آسیب دیدهاست؟! 

واقعا برای مجموعه بزرگ بادران متاسفم بادران و شرکت بادران ظرفیت بالایی دارد و اگر آدم های ناکار آمد از فوتبالش کنار بروند،مطمئنا روز های خوبی را خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در آخرین صحبت های خود گریزی به حواشی پیش آمده در بازی رفت فصل گذشته زد و افزود:بسیاری از این جنجال ها به دلیل ضرب و شتم نا جوانمردانه هواداران ما در بازی رفت پارسال بود که در آن بازی هم سرپرست بادران با جا به جا کردن هواداران بادران در نیمه دوم باعث درگیری شد.

در مورد عدم پخش تلویزیونی بازی هم باید گفت که فقط و فقط مسائل مالی دلیل پخش نشدن دیدار بود،زیرا استان مرکزی دارای فیبر نوری و دستگاه sng نیست و پخش مسابقات هزینه بسیار بالایی دارد.

ضمنا بحث چاقو کشی نیز واهی و پوچ است و اگر سندی دارند ارائه دهند و شک نکنید که دروغی بیش نیست و در آخر اگر توهین و فحاشی و بی احترامی صورت گرفت به رسم ادب و میزبانی عذر خواهی می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxa7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان انتظار اراکی ها با ظهور یک مدعی!