تاریخ انتشار: 1397/09/18 18:16
کد خبر: 118441

شهرداری تبریز ۱ - ۲ محمد ابراهیمی/شاگرد فراز عصای دست مجتبی!

تیم فوتبال اکسین البرز در هفته چهاردهم لیگ آزادگان به پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد و موفق شد در خانه شهرداری تبریز را شکست بدهد.
شهرداری تبریز ۱ - ۲ محمد ابراهیمی/شاگرد فراز عصای دست مجتبی!

تیم فوتبال اکسین که با هدایت مجتبی حسینی علی رغم صرف هزینه میلیاردی کماکان در میانه های جدول حضور دارد،با کسب سه امتیاز از دیدار خانگی اش برابر شهرداری که از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و با درخشش فوق ستاره خود محمد ابراهیمی موفق شد از رتبه هشتم به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند تا شاید بتوانند در ادامه دوباره خاطرات صدر نشینی ابتدای فصل شان با هدایت فراز کمالوند را تکرار کنند

بازی در نیمه اول گلی نداشت اما در نیمه دوم اکسین بازی  را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 56 محمد ابراهیمی موفق شد گل اول را وارد دروازه شهرداری تبریز کرد، 6 دقیقه بعد ابراهیمی گل دوم را از روی نقطه پنالتی زد تا خیال شاگردان مجتبی حسینی از کسب پیروزی راحت شود.

اما در ادامه در دقیقه 75 حسین قره داغی موفق شد اختلاف را به حداقل برساند اما بازیکنان شهرداری تبریز نتوانستند گل مساوی را بزنند تا اکسین 3 امتیاز حساس بازی را به حساب خود واریز کند.

اکسین با این پیروزی 23 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت اما شهرداری تبریز با این شکست 14 امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول رده بندی جا خوش کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqnza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛سرمربی جدید اکسین البرز معرفی شد