تاریخ انتشار: 1397/09/18 18:40
کد خبر: 118438

مس با پیروزی هم از جایش تکان نخورد/ نادر ول کن مدعیان نیست

در کرمان تیم مس این شهر در ورزشگاه امام علی موفق شد درآخرین دقایق تیم فجر سپاسی را شکست دهد تا سه امتیاز شیرین به حساب شاگردان نادر دست نشان واریز شود.
مس با پیروزی هم از جایش تکان نخورد/ نادر ول کن مدعیان نیست

 این بازی  که در نیمه اول بسیار درگیرانه پیگیری میشد با حملاتی از جانب هر دو تیم  دنبال می شد اما هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند.

اما با آغاز نیمه دوم این شاگردان اسماعیل زارع بودند که موفق شدند با یک ارسال از سمت راست که با خروج اشتباه مهدی اسلامی دروازبان مس همراه شد، سلمان بحرانی را صاحب توپ کنند  تا او با یک ضربه با دقت دروازه مس را به راحتی بازکند.

درادامه تیم مس با تغییر تاکتیکی که توسط نادر دست نشان  مربی این تیم انجام داد  دامنه حملاتش را گسترده تر کرد و در دقیقه 58 صحنه  مشکوکی درمحوطه جریمه فجر سپاسی اتفاق افتاد که داور این دیدار فرهاد امینی اعتقادی به  پنالتی نداشت  که این صحنه با  اعتراضات نادر دست نشان و فرزاد حسین خانی نیز همراه گردید .

ولی در ادامه حملات مثل موثر واقع افتاد تا این که عیثی پرتو توانست از شلوغی درمحوطه شش قدم استفاده کند و دروازه فجررا باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

مسی ها که مساوی در خانه برایشان نتیجه خوبی تلقی نمی شد با پیگیری حملات همه جانبه خودشان بالاخره توانستند در دقیقه 95  بر روی یک ارسال از جناحین و ضربه سر شروین بزرگ  گل برتری را به ثمر برسانند تا مس با این پیروزی که در دقایق آخر به دست آمد  همچنان در کورس مدعیان صعود بماند.

بعد از اتمام  بازی های امروز مس  طی 14 بازی موفق شده است 27 امتیازه شوند تا در رده چهارم قرار بگیرند و فجر سپاسی نیز با همین تعداد بازی و 13 امتیاز در رده یازدهم جدول همچنان بمانند .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nangv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقسیم امتیاز میان میشو و اکبر/ افاضلی خیال بچه های پائین را راحت کرد!