تاریخ انتشار: 1397/09/19 14:22
کد خبر: 118348

دست‌نشان: اگر لازم شود اسم می‌آورم/سجاد جان! چه کسی تو را تحریک کرده؟!

نادر دستنشان در حالی که به شدت از گل لحظات پایانی به وجد آمده بود، روبروی خبرنگاران ایستاد و علاوه بر بازی، راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد؛ از جریان سازی‌ها علیه تیمش، قضاوت داوران و البته جدایی طلبی سجاد حیدری.
دست‌نشان: اگر لازم شود اسم می‌آورم/سجاد جان! چه کسی تو را تحریک کرده؟!

سرمربی مس در خصوص بازی مقابل فجرسپاسی که با پیروزی تیمش به پایان رسید گفت: می‌دانستیم که فجرسپاسی و در کل شیرازی ها فوتبال جان سختی ارائه می‌دهند و اگر بازی‌های فجر را مرور کنیم متوجه می‌شویم که کم گل زده اند و از طرفی به راحتی گل نمی‌خورند. به بازیکنان گفته بودم که هر اتفاقی رخ بدهد نباید تا دقیقه 90 ناامید شوند چون فجر تیم شکننده ای است. روی یک اشتباه گل خوردیم و انتظار عقب افتادن نداشتیم اما بازیکنانم نشان دادند که شعور بالایی دارند. تعدادی از بازیکنان ما آسیب دیده بودند و فکر میکنم یک فرمانده در زمین کم داشتیم و در نیمه اول باعث شد انسجام لازم را نداشته باشیم و دیدید که بعد از ورود فرزاد حسینخانی، نظم به تیم ما برگشت. در تمرینات به بازیکنان گفته بودم که راه گل زدن به فجر از جناحین است و عمق این تیم کمتر باز میشود. از همان راهی که کار کرده بودیم دو گل زدیم و چهار گل هم نزدیم. تیم فجر هم موقعیت های خوبی داشت. از تماشاگران هم تشکر میکنم که سهم بالایی در پیروزی ما داشتند.

دستنشان روز پنجشنبه اعلام کرده بود که عده ای اجازه نمی‌دهند مس موفق شود. او در پاسخ به اینکه این افراد چه کسانی هستند، گفت: زمانی که نیاز باشد شاید نامشان را بگویم؛ همه ما آنها را می‌شناسیم و نامشان را می‌دانیم که چه کارهایی انجام می‌دهند. بعضی از بازیکنانم آمده اند به من می‌گویند مراقب فلانی و فلانی باش. برخی در حال فاصله انداختن روحی در تیم ما هستند و تخریب می‌کنند؛ برخی دیگر نیز انگیزه بازیکنانم را کم می‌کنند و اگر لازم باشد نام این افراد را می‌گویم. تا نیم فصل صبر می‌کنم و فقط بازیکنانی که قلب و روحشان با مس کرمان است در جمع ما باقی می‌مانند و کسانی هم که دلشان برای مردم نمی‌سوزد و به دنبال حاشیه هستند را کنار خواهم گذاشت و فرقی هم نمی‌کند چه کسی باشد. ما به دنبال صعود هستیم و کسی نباید در این راه اختلال ایجاد کند. 12 سال قبل تمام شهر خواستند و حمایت کردند تا مس لیگ برتری شد؛ الان هم من به تنهایی تضمین کننده صعود نیستم و یکی از حلقه‌های این زنجیر صعود هستم.

وی در مورد داوری هم گفت: سعی می‌کنم از این پس در مورد داوری صحبتی نداشته باشم چون حساسیت‌ها زیاده شده. می‌خواهم مدافع حق مس باشم اما بیان کردن این مسائل شرایط را بدتر می‌کند. 14 بازی انجام داده ایم اما هنوز یک پنالتی به نفع مس اعلام نشده؛ داور اشتباه داشت و طبیعی است اما اشتباهی که باعث آسیب تیمی شود مرتکب نشد. با این حال جوانگرایی بیش از حد داوران گاهی مشکل ساز می‌شود.

سرمربی مس در خصوص پست اینستاگرامی سجاد حیدری که خبر جدایی اش را منتشر کرده، گفت: سجاد حیدری باید اول تکلیفش را با خودش مشخص کند. پست اینستاگرامی حیدری شب قبل از بازی اردوی ما را به هم ریخت؛ او بازیکن این تیم است و وظیفه دارد کنار تیم باشد؛ یک روز او را می‌بینیم و چهار روز نمی‌بینیم! بازیکنی که مصدوم است باید بیاید و کارهای درمانش را پشت سر بگذارد. سجاد جان! همینجا به تو می‌گویم اگر مصدوم هستی کدام تیم تو را می‌خواهد؟ اگر سالمی که مس تو را می‌خواهد! اول فصل حیدری را با صلوات آوردیم و الان هم آرزو داریم بازیکنی مثل حیدری را داشته باشیم. چه کسی تو را تحریک کرده که چنین مطلبی شب قبل از بازی بگذاری؟! امروز بسیاری از بازیکنان عصبی بودند. همیشه گفته‌ام که مهمترین تاکتیک تیم ما رفاقت است و این حلقه نباید جدا شود. امیدوارم سجاد عاقلانه حرف بزند و عاقلانه تصمیم بگیرد چون بازیکن خوبی است.

وی تاکید کرد: تا نیم فصل همه‌ی بازیکنان مس برای من مسی و رونالدو هستند اما بازیکنی که دلش با مس نباشد مطمئنا در لیست خروجی قرار می‌گیرد. من به مردم کرمان تعهد دارم و برایم فرقی ندارد که بازیکن سر طلایی باشد یا پا طلایی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45opwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ غیبت بازیکنان اصلی و حضور شجاعیان کریمی در تمرینات گروهی