تاریخ انتشار: 1397/09/20 18:32
کد خبر: 118175

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر: در «آمپاس» هستیم، نمی‌توانیم منابع مالی را تأمین کنیم

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که به احتمال فراوان، منابع مالی مورد نیاز این باشگاه برای حل مشکلات تیم و بازگشت محمود فکری به این تیم تأمین نخواهد شد.
مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر:  در «آمپاس» هستیم، نمی‌توانیم منابع مالی را تأمین کنیم

حسین باستین درباره استعفای محمود فکری از هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: به قول معروف در شرایط «آمپاس» قرار داریم! پس از استعفای فکری از سرمربیگری شاهین، خبر دارم که چند باشگاه با او مذاکره کرده‌اند و این مربی مشغول بررسی این پیشنهادهاست. از فکری چند روز فرصت خواستیم تا بتوانیم شرایط لازم را برای بازگشت او فراهم کنیم. در غیر اینصورت برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری بوشهر به تیم شاهین کمک می‌کند یا خیر، تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری بوشهر به ما کمک کرده‌اند، اما درگیر مشکلات اداری هستیم. ما به تعهدی که تا آغاز نیم‌فصل دوم داشتیم، متعهد بودیم و بیش از 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. اتفاقی که برای همه تیم‌ها افتاده است. به ما اعلام کرده‌اند بودجه‌ای نخواهیم داشت. بودجه‌ واریز شده در ابتدای سال، برای فصل گذشته هزینه شد و به همین دلیل ممکن است تا پایان امسال دچار مشکلات مالی باشیم. فعلاً نمی‌توانیم شرایط دلخواه محمود فکری را در شاهین فراهم کنیم.

«شاهین عملکرد خیلی خوبی داشت و فکری نیز زحمت زیادی برای تیم کشید.»، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان این جمله به تسنیم گفت: فکری برای ساختن تیم شاهین سختی کشیده و به او حق می‌دهیم. این هفته هم روی اتفاق شکست خوردیم. مشکلاتی داشتیم که نتوانستیم استقلال جنوب را شکست دهیم و ممکن است همین باعث شود به جای قهرمانی نیم‌فصل، در پایان نیم‌فصل اول در رتبه چهارم جدول باشیم.

وی با بیان اینکه فکری می‌خواهد شرایط مالی خوبی در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر حاکم باشد تا بازیکنان دغدغه مالی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم منابع مالی را تأمین کنیم، فکری بازمی‌گردد. وگرنه او به احتمال قریب به یقین از شاهین جدا می‌شود. البته فکر نمی‌کنم بتوانیم شرایط را فراهم کنیم. چون اگر قرار به تأمین منابع مالی بود، تاکنون تأمین می‌شد و من چشمم آب نمی‌خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rzlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توافق محمودفکری با شاهین شهرداری بوشهر
مدیرعامل شاهین بوشهر: در کلیات توافق کرده‌ایم اما در جزئیات اختلاف نظر داریم