تاریخ انتشار: 1397/09/21 15:13
کد خبر: 118051

علی دهشمند: فضای آلوده، سنگین و رفتارهای مغرضانه باعث استعفای سرمربی تیم شد

علی دهشمند درباره استعفای سرمربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به این که محمد ربیعی یکی از بهترین و فنی‌ترین مربی‌های ایران است، عنوان کرد: متاسفانه از بدو ورود و در طول حضور ربیعی در اراک هر نوع حاشیه‌ای که می‌توان تصور کرد برای وی ایجاد شد.
علی دهشمند: فضای آلوده، سنگین و رفتارهای مغرضانه باعث استعفای سرمربی تیم شد

او با بیان این که متاسفانه فضای کار در اراک را به قدری برای ربیعی سنگین و آلوده کردند تا امکان فعالیت و کار میسر نباشد، اما با این وجود سرمربی تیم نتایج خیلی خوبی گرفت و تیم را مدعی قهرمانی کرد، افزود: ربیعی استعفا داده است و با توجه به این که جزو مربیان فنی و حرفه‌ای ایران است قطعا پیشنهادات خوبی در انتظار وی خواهد بود.

دهشمند تصریح کرد: از روز اولی که ربیعی وارد شد، درخصوص همه موارد همچون روند و زمان ثبت قرارداد و رقم قرارداد حرف‌های زیادی زده شد و انواع انگ‌ها زده شد، اما وی با استعفای خود نشان داد که رقم قرارداد برایش هیچ اهمیتی ندارد در حالی که اگر خواهان پول و به دنبال منافع خود بود به راحتی با دریافت ۲۰ تا ۳۰ درصد از قرارداد ۸۰۰ میلیونی تومانی خود استعفا نمی‌داد.

وی با بیان این که رقم قرارداد ربیعی از شیر مادر برای وی حلال‌تر است و حتی بیش از این رقم لیاقت داد، افزود: وی در زمان عقد قرارداد با آلومینیوم رقم‌های بالای یک‌میلیارد تومان پیشنهاد داشت، اما آلومینیوم را انتخاب کرد و به واسطه دوستان خوبی که در مجموعه داشت به اراک آمد.

او با تاکید براین که مشکل اصلی که به استعفای ربیعی منجر شد فضای آلوده ایجاد شده در اراک بود، عنوان کرد: افراد مغرض که منافع‌شان تامین نمی‌شود و افرادی که قبلا در مجموعه حضور داشتند، اما امروز جایی در آن ندارند و حتی برخی رسانه‌ها که به صورت علنی از باشگاه باج‌خواهی می‌کنند، این فضای آلوده را ایجاد کردند و قطعا در این فضا کار کردن بسیار دشوار است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با بیان این که محمد ربیعی یکی از فنی‌ترین مربیان ایران است و شاید هیچ‌کس به اندازه من از رفتن وی ناراحت نیست، گفت: ربیعی مکررا بیان کرد که با این شرایط نمی‌توانم کار کنم، خسته شدم، شرایط جسمانی من اجازه مقابله با این وضعیت را نمی دهد و مسلما بنده نمی‌توانم با این شرایط وی را در اراک نگهدارم و متاسفانه با این وضعیت استفعای وی پذیرفته شده است.

وی درباره نزدیک بودن نیم‌فصل مسابقات تاکید کرد: به مردم قول می‌دهم که در نیم فصل تمامی نقاط ضعف را رفع و روند رو به رشد را به سمت صدر جدول ادامه می‌دهیم. شرایط تیم آلومینیوم به هر قیمتی که باشد برای نیم فصل دوم مسابقات بهتر خواهد شد. در حال حاضر به دنبال بررسی گزینه‌های مناسب برای سرمربیگری تیم هستیم تا مسیری که محمد ربیعی ایجاد کرده است ادامه یابد چراکه وی فضایی را ایجاد کرده است که تیم آلومینیوم یک نیم فصل کامل جزو مدعیان صعود باشد و با تمام وجود تلاش می‌کنیم بهترین گزینه انتخاب شود.

دهشمند با بیان این که ربیعی بهترین رفیق من است و شب گذشته با اشک از هم جدا شدیم و هیچ اختلافی بین من به عنوان مدیرعامل و ربیعی به عنوان سرمربی وجود نداشت، حتی یکی از دلایل حضور وی در اراک به جهت این دوستی و رفاقت دیرینه بود، تصریح کرد: محمد ربیعی به هر دلیل صلاح ندید که با تیم ادامه دهد. وی هر روز با فضای سنگین و آلوده حاکم بر اراک مواجه بود و هر روز که از خواب بیدار می‌شد با جنجال جدیدی روبه‌رو می‌شد. در حالی که مربیان فنی باید در فضای فنی و پر از آرامش کار کنند و با وجود تلاش‌های ما جهت آرامش فضا متاسفانه افراد مغرض اجازه ندادند این شرایط آرام ایجاد شود.

او بیان کرد: در پایان نیم‌فصل اول باشگاه قطعا یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد داشت و بسیاری از موضوعات، افرادی که مغرضانه رفتار کردند، باج‌خواهی کردند، فضا را آلوده کردند را به مردم معرفی می‌کنیم. تا امروز همه رفتارها را تحمل کردیم، اما در نیم فصل تمام موضوعات شفاف بیان می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره ادامه کار تیم بیان کرد: بررسی برای انتخاب سرمربی از امروز آغاز می‌شود و نهایتا تا فردا سعی می‌شود که سرمربی مشخص شود. هفته اول نقاط ضعف را تعیین و برای شکل‌گیری تیمی قدرتمند راهی اردو می‌شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rxgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط جذب بازیکن پس از پایان نقل‌وانتقالات چگونه است؟