تاریخ انتشار: 1397/09/21 17:53
کد خبر: 118033

دست‌نشان: بازیکنان حاشیه ساز را کنار می‌گذارم

تا نیم فصل صبر می‌کنم و فقط بازیکنانی که قلب و روحشان با مس کرمان است در جمع ما باقی می‌مانند و کسانی هم که دل‌شان برای مردم نمی‌سوزد و به دنبال حاشیه هستند را کنار خواهم گذاشت .
دست‌نشان: بازیکنان حاشیه ساز را کنار می‌گذارم

نادر دست‌نشان با اشاره به متضرر شدن تیمش از داوری‌ها در لیگ دسته یک اظهار کرد: برآیند کلی از داوری‌های لیگ یک در دور رفت نشان می‌دهد که وضعیت قضاوت‌ها در لیگ امسال نیز همانند سال‌های قبل هم‌چنان در سطح نامطلوبی به سر می‌برد و کمیته‌ی داوران با وجود همه تلاشش هنوز نتوانسته سطح این قضاوت‌ها را بهبود ببخشد.

او ادامه داد: من با توجه به کارشناسی‌های رسمی انجام شده دربرنامه تلویزیونی لیگ یک در این باره صحت می‌کنم. طبق نظر همین کارشناسان داوری، مشخص شد که ۴ اشتباه اثرگذار داوری در بازی‌های نیم فصل اول لیگ یک برای مس رخ داده است.

وی افزود: این درحالی است که میزان سود مس از اشتباهات داوری در نیم فصل اول بسیار کم‌تر از این بوده است و همین که در طول ۱۴ بازی دور رفت حتی یک پنالتی هم برای ما اعلام نشد می‌تواند این موضوع را به خوبی تایید کند.

دست‌نشان گفت: مس در حالی خود را در جمع بالانشینان جدول جای داده است که اگر اشتباهات داوری در بازی‌های مهم این فصل تیم نبود، چه بسا الان با اقتدار در صدر بودیم.

او پیرامون صحنه‌های مورد اشاره خود گفت: اولین اشتباه تاثیرگذار داوری در بازی‌های این فصل مس که به تایید کارشناسان برنامه لیگ یک نیز رسید به بازی پنجم تیم ما و رقابت حساس با شاهین بوشهر برمی‌گردد که وحید صالحی، داور این بازی پنالتی واضح برروی سجاد حیدری را اعلام نکرد. دومین اشتباه داوری که در نتیجه مس می‌توانست اثرگذار باشد در بازی ششم این فصل برابر نود ارومیه بود که میثم حیدری داور مسابقه بازیکن حریف را با کارت قرمز اخراج کرد اما در تصمیمی عجیب کارت قرمز خود را پس از اخراج بازیکن تیم نود با کارت زرد عوض کرد! سومین اشتباه اثرگذار توسط حسین زرگر داور بازی مس و سرخپوشان رخ داد که با یک تصمیم غلط، آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان تیم مس را از زمین اخراج کرد. ضمن این که تصاویر تلویزیونی در این بازی آفساید و یا آفساید نبودن گل اول تیم سرخپوشان را نشان نمی‌داد. چهارمی هم، در بازی ما و شهرداری تبریز رخ داد که داور به اشتباه گل صحیح مس را مردود اعلام کرد و این اشتباه به تایید کارشناسان هم رسید.

سرمربی مس گفت: به هرشکل با حساس شدن بازی‌ها در نیم فصل دوم این امیدواری وجود دارد که قضاوت داوران برای تمامی تیم‌های لیگ یک به گونه‌ای باشد که اشتباهات داوری خصوصا اشتباهات تاثیرگذار در نتیجه بازی به حداقل خود برسد.

دست نشان پیش از این اعلام کرده بود که عده‌ای اجازه نمی‌دهند مس موفق شود. او در پاسخ به این که این افراد چه کسانی هستند؟ گفت: زمانی که نیاز باشد شاید نام‌شان را بگویم؛ همه ما آن‌ها را می‌شناسیم و نام‌شان را می‌دانیم که چه کارهایی انجام می‌دهند. بعضی از بازیکنانم آمده‌اند به من می‌گویند مراقب فلانی و فلانی باش. برخی در حال فاصله انداختن روحی در تیم ما هستند و تخریب می‌کنند؛ برخی دیگر نیز انگیزه بازیکنانم را کم می‌کنند و اگر لازم باشد نام این افراد را می‌گویم. تا نیم فصل صبر می‌کنم و فقط بازیکنانی که قلب و روحشان با مس کرمان است در جمع ما باقی می‌مانند و کسانی هم که دل‌شان برای مردم نمی‌سوزد و به دنبال حاشیه هستند را کنار خواهم گذاشت و فرقی هم نمی‌کند چه کسی باشد. ما به دنبال صعود هستیم و کسی نباید در این راه اختلال ایجاد کند. ۱۲ سال قبل تمام شهر خواستند و حمایت کردند تا مس لیگ برتری شد؛ الان هم من به تنهایی تضمین کننده صعود نیستم و یکی از حلقه‌های این زنجیره صعود هستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gprld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان: داوری خیلی بد بود/ شهرداری من را شگفت زده کرد