تاریخ انتشار: 1397/09/21 19:10
کد خبر: 118024

استحقاری:نگران جو بوجود آمده هستم/نیمکت مس با شلوغ کاری و فشار به داوری دنبال امتیاز گیری است

سرمربی بادران تهران از نگرانی اش در خصوص شلوغ کاری های نیمکت مس خبر داد.
استحقاری:نگران جو بوجود آمده هستم/نیمکت مس با شلوغ کاری و فشار به داوری دنبال امتیاز گیری است

در هفته پایانی نیم فصل اول بازی حساسی بین دو تیم بادران و مس کرمان برگزار میشود.در همین خصوص مصاحبه ای با فرشید استحقاری سرمربی بادران انجام داده ایم.شما را به خواندن این مصاحبه دعوت میکنیم.

استحقاری در رابطه با شرایط بادران در این روزها گفت:عملکرد فنی تیم را ذره به ذره بهتر کرده ایم و شخصیت تیمی لازم برای کسب موفقیت را به تیم القا کرده ایم.

سرمربی بادران در ادامه افزود: مربیگری فقط تمرین دادن نیست و ما اصولی برای موفقیت ترسیم کرده ایم که پله به پله و جز به جز در حال عملیاتی کردن برنامه هایمان هستیم.در کل از شرایط تیم رضایت دارم اما ایده آل هایم برای بادران به اینجا ختم نمی شود و می خواهیم تماشاگرانمان را با ارائه بازی های هجومی و زیبا راضی نگه داریم.

وی در رابطه با صحبت های مطرح شده از سوی مربیان تیم مس مبنی بر قضاوت داوران افزود:قشر داوری افراد زحمت کشی هستند و ما نیز به آنها احترام کامل میگذاریم و بیشترین ضربه را دریافت کرده ایم اما با حرفه ای گری سکوت کرده ایم ولی برای این بازی نگران جو بوجود آمده هستیم و فضا را به سمتی برده اند که خوشایند نیست  و نمیدانم چگونه با این ذهنیت منفی که بوجود اورده اند کنار بیایم.

استحقاری ادامه داد:نیمکت تیم مس دنبال جنجال سازی است و با اعتراض های بی مورد مسائل فنی را تحت پوشش قرار میدهند و با این حربه به دنبال امتیاز گیری هستند.از سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا دارم با تدابیر ویژه و فرستادن ناظر ویژه از این مسائل جلوگیری کنند.

استحقاری ادامه داد:ما قطعا به دنبال مسائل فنی هستیم اما به هیچ عنوان اجازه نمیدهیم ذره ای از حقمان نیز پایمال شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oxy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک امتیاز شیرین در اولین حضور استحقاری روی نیمکت بادران

​مسی‌ها سرمست صدر؛ وضعیت مدیریت در قعر!
رفع مشکلات قانونی ادامه حضور قرایی؟!