تاریخ انتشار: 1397/09/22 00:33
کد خبر: 117972

هاشمیان : در شصت درصد مسابقات از داوری متضرر شدیم / در حال تقویت تیم هستیم

مدیرعامل مس شهر بابک اعتقاد دارد که انها در اکثر بازی ها از داوری آسیب دیده اند.
هاشمیان : در شصت درصد مسابقات از داوری متضرر شدیم / در حال تقویت تیم هستیم

علی هاشمیان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : ابتدای فصل به دلیل دیر خرید‌ن امتیاز لیگ دسته دوم کار خودمان را دیرتر از سایر تیم ها آغاز کردیم، مس شهربابک برای اولین بار در لیگ دو حاضر است، در اولین تجربه خودمان با بازیکنان بومی مسابقات را  شروع کردیم.

مدیرعامل مس شهربابک در ادامه افزود : تیم ما کمی بدشانس است، ضمن اینکه ما تقریبا در شصت درصد مسابقات از داوری متضرر شدیم و در اکثر مسابقات داوران تحت تاثیر جو نیمکت تیم حریف قرار گرفتند.

وی افزود : متاسفانه شش بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما در حال حاضر در حال تقویت تیم هستیم تا به موفقیت دست یابیم.

هاشمیان در ادامه گفت : در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم و برای ماندن در لیگ دو باید نتایج بهتری کسب کنیم و شرایط سختی داریم، انشالله با تقویت تیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هاشمیان افزود : باشگاه ما تنها باشگاه صنعتی است که بدهکاری ندارد و کاملا حرفه‌ای با مسائل مالی برخورد میکنیم تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

علی هاشمیان در پایان افزود : خواهشی که از فدراسیون فوتبال دارم این است که بیشتر به ساختار باشگاه ها و تیم های پایه توجه کند، باشگاه مس شهربابک توجه زیادی به ساختار فوتبال پایه دارد و با تمام قدرت در این بخش فعال هستیم، امیدواریم با وضع قوانینی از ورود هر تیمی به لیگ دو جلوگیری کنند تا تیم ها از هر طریقی وارد لیگ دو نشوند و بعد مدتی کناره گیری کنند.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oxex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لاله های نارنجی جواز حضور در لیگ سه را گرفتند!