تاریخ انتشار: 1397/09/25 19:37
کد خبر: 117509

نیم فصل مس با امیدواری محض؛ پایان عملیات رفت

مس در آخرین بازی نیم فصل اول خود در بازی‌های لیگ یک این فصل، به مانند بازی‌های قبل خود بازهم داستانش را در 5 دقیقه‌ی آخر مسابقه ترسیم کرد وبا گل دیرهنگام مهدی تیکدری، با امتیاز و البته آرامش نیم فصل را به پایان رساند.
نیم فصل مس با امیدواری محض؛ پایان عملیات رفت

شاید با وجود پیروزی دو تیم صدرجدول یعنی سرخپوشان و گل‌گهر، هواداران مس نیز با سه امتیاز این بازی راضی‌تر می‌شدند اما برکت یک امتیاز مس در این بود که نارنجی‌های کرمان حداقل با اخم و تخم‌های بعد از باخت به تعطیلات نمی‌روند چراکه بعد از این مسابقه، تحرکاتی نشان داد که برخی منتظر باخت مس در این بازی بودند تا برروی روان مس به خصوص در مقطع حساس نیم فصل پیاده روی کنند.

هرچند آن‌ها فارغ از نتایج مس به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند همانند کاری که در سال‌های گذشته در قالب و سناریوهای دیگر برای مس به خصوص در همین مقطع حساس نیم فصل انجام می‌گرفت که باید دید در مقابل، سپر مدیریتی باشگاه مس والبته نقشه‌های نادر دست‌نشان در کنار تقویت تیم خود، برای عبور هرچه سالم‌تراز این سدمعبر سازی‌ها برای مس چگونه است.

فصل قبل ودرست در همین مقطع، باشگاه مس نتوانست این حواشی را برای خود به خوبی مدیریت کند تا اتفاقات حاشیه‌ای بین فصل در نهایت منجر به سه شکست متوالی مس در شروع دور برگشت شود تا ضمن خارج شدن مس از کورس صعود، حاشیه‌سازان داخل و خارج از کرمان نیز به اهداف خود به راحتی دست پیدا کنند که باید دید در این فصل کادر مدیریتی و فنی تیم مس، در کنار توجه کاملی که به تقویت تیم خواهد داشت، چالش‌های حاشیه‌ای که به شکلی ضایع! خود را در چشم زده است مدیریت می‌کند.

بهرشکل مس در بازی با بادران در یکی از بازی‌های سخت خارج از خانه خود به امتیاز رسید و این تک امتیاز قطعا نتیجه نامطلوبی برای مس محسوب نمی‌شود اما اینکه مس به عادت چند بازی اخیر خود، صلابت دفاعی‌اش را از دست داده است و به راحتی، آن‌هم عمدتا به شکل‌های یکسان و از روی توپ‌های بلند، گل دریافت می‌کند، مورد نامطلوبی برای گوشزد کردن است.

اینکه مس در تمامی بازی‌های اخیر خود تا دقایق پایانی می‌جنگد تا به گل برسد از نکات مثبت داستان این تیم است اما ترسناک‌ کردن بازی برای خود با اشتباهات متعدد و عدم استفاده از موقعیت‌های گل، از مواردی است که هیچ یک از هواداران مس دوست ندارد در شروع نیم فصل دوم برای این تیم همزاد باشد.

بهرشکل چه از نظر آماری و چه از نظر جایگاهی مس در جدول، دور رفت برای کرمانی‌ها نه خیلی رویایی که با اختلاف فراوان در صدر باشند، اما به شکلی مطلوب و قابل قبول به پایان رسید و همین سبب می‌شود که کرمانی‌ها با امیدواری محض، چشم خود را به دور برگشت بدوزند.

نویسنده: سعید قرایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpro9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی فرهاد در نبرد سرخابی ها / پاکدشت نیمی از جام را به خانه برد