تاریخ انتشار: 1397/09/26 12:26
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 117414

دانشپور،سرپرست ماهشهر:اشتباهات فردی زیادی داشتیم/برای ادامه کار مهابادی جلسه می‌گذاریم

دانشپور،سرپرست ماهشهر:اشتباهات فردی زیادی داشتیم/برای ادامه کار مهابادی جلسه می‌گذاریم

تیم شهرداری ماهشهر بر خلاف هزینه های گزافی که در اول فصل انجام داد نتوانست انچنان که باید و شاید نتیجه بگیرد و انتظارات را از خود برآورده سازد.حاشیه های ریز و درشتی برای ماهشهری ها بوجود آمده که برای صحبت درباره ی آنان دقایقی با سرپرست این تیم جنوبی گفت و گو کردیم:

دانشپور سرپرست تیم شهرداری ماهشهر در ابتدای صحبت هایش گفت:درست است در بعضی از بازیها نتایج را واگذار کردیم  و نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم اما همان بازیها را اگر بررسی و آنالیز کنیم رد پای اشتباهات فردی را پیدا میکنیم. تعدادی از بازیکنانی که در این فصل گرفتیم در حد واندازه ی اسم و رسم  سال گذشته ی خود ظاهر نشدند و این یکی از مشکلات بزرگ ما بود.

 انتظار مردم و مسولین باشگاه بیشتر از این بوده و امیدواریم در ادامه موفق تر عمل کنیم.

دانشپور در مورد بازی های شهرداری در نیم فصل اول گفت: بدشانس ترین تیم لیگ یک ما بودیم.در هر بازی با داشتن چند موقعیت خیلی خوب کمترین  استفاده را کردیم اما در مقابل تیم حریف از تک موقعیت خود استفاده میبرد.

وی در مورد وضعیت ادامه کار مهابادی نیز گفت:اقای مهابادی در حال حاضر سرمربی این تیم میباشد و برای ادامه ی کار در خواست هایی از مسولین باشگاه دارد که در چند روز اینده و جلساتی که برگزار میکنیم تصمیماتی در این زمینه خواهیم گرفت.

وی در رابطه با شرایط فعلی تیم نیز یاد آور شد:موقعیت حال حاضر تیم در جدول بالاتر از فصل گذشته میباشد.ولی در دور برگشت با تقویت چند پست و در اختیار گرفتن بازیکنان جدید سعی در داشتن جایگاهی بهتر در جدول خواهیم کرد و سعی داریم رتبه ای تک رقمی را کسب کنیم.

وی در آخر گفت:از زحمات فرماندار،شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر عامل، مدیر فنی و همه ی تماشاگران قدردانی ک که مارا تا به اینجای کار حمایت کردند تشکر میکنم و امیدوارم در ادامه راه نیز ما را همراهی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nabjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی به نفع پائین نشینان/ یک امتیازی که به درد نخورد!