تاریخ انتشار: 1397/09/27 15:13
کد خبر: 117253

قول مساعد رئیس شورای شهر بوشهر؛ شاهین مشکل مالی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مجموعه این شورا پشتیبان شاهین شهرداری بوشهر است و این تیم فوتبال بدون دغدغه مالی به کار خود ادامه دهد.
قول مساعد رئیس شورای شهر بوشهر؛ شاهین مشکل مالی ندارد

ابوذر دهدار روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات تیم های فوتبال شاهین و ایرانجوان بوشهر افزود: طی هفته گذشته هواداران شاهین شهرداری بوشهر روزهای پر التهابی را سپری کردند.

وی بیان کرد: مجموعه شورای شهر حامی و پشتیبان تیم شاهین و در این راه هیچ از کمکی به آنها دریغ نمی کند.
دهدار ادامه داد: در این ارتباط بزودی با حضور تمامی اعضای شورای شهر بوشهر لایحه ارسالی شهرداری در باره تیم فوتبال شاهین رای گیری می شود که با توجه به شرایط تیم انتظار می رود این نشست هر چه زودتر برگزار شود.
وی تاکید کرد: همه اعضای شورا موافق تقویت و کمک به باشگاه شاهین شهرداری هستند از این رو از تیم شاهین شهرداری بوشهر انتظار می رود تمام تمرکز بر مسائل فنی و دغدغه ای پیرامون مسائل مالی نداشته باشد.
دهدار در ارتباط با تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: در بودجه سال جاری هفت میلیارد ریال برای کمک به این تیم پیش بینی شده که پرداخت آن در گرو ارسال لایحه مربوطه به شورا و موافقت اعضا است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص و دشوار ایرانجوان که این روزها در انتهای جدول گروه خود قرار گرفته کمک مالی به این تیم با سابقه باید در موعد مناسبی صورت گیرد و به روزهای پایانی فصل موکول نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap9gg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسم سیانکی: در بازیهای گذشته بدشانسی آوردیم/ دیدار با شاگردان سابق جذاب خواهد بود
سرمربی شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛