تاریخ انتشار: 1395/07/01 13:52
پیش بازی بادران- نفت مسجد سلیمان
کد خبر: 259981

مشکلی که بادران را به دردسرساز می اندازد؛ بازی احساسی برای خروج از بحران

دیدار تیم های بادران و نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول، فردا جمعه در ورزشگاه اکباتان تهران راس ساعت 15/30 برگزار می شود.
مشکلی که بادران را به دردسرساز می اندازد؛ بازی احساسی برای خروج از بحران

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دیدارهای هفته هشتم لیگ یک با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود تا این رقابت ها رفته رفته به روزهای حساس خود نزدیک شده و عیار تیم های مدعی، خود را بیشتر نشان دهد.

 

بادران تهران و نفت مسجدسلیمان در حالی یکی از دیدارهای این هفته را برگزار می کنند که شاید از نگاه جدولی این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار نباشد ولی هر دو تیم با توجه به پتانسیل های فراوان، سعی بر این دارند در بین مدعیان صعود به لیگ برتر خود را باقی نگه دارند، البته این در حالیست که در این فصل از رقابت ها توقع چندانی از نفت مسجد سلیمان برای صعود به لیگ برتر وجود ندارد ولی واقعیت این است که بادران با این نیت گام به این رقابت ها گذاشته و به کم تر از صعود رضایت نخواهد داد.

 

بادران تا قبل از این دیدار با کسب 9 امتیاز در رده 12 جدول قرار گرفته اند جایگاهی که اصلا خوشایند این تیم نبوده و میثاقیان در تلاش است تا بتواند با پیروزی در این دیدار سخت، باخت هفته گذشته خود را به اکسین البرز فراموش نموده و به وضعیت بادران در جدول رده بندی سر و سامان بدهد.

3ImYSOvJwYFV

شاگردان میثاقیان در این بازی به کم تر از پیروزی رضایت نخواهند داد و هر نتیجه ای به غیر از پیروزی، نمی تواند خواسته های سرمربی و مالک را تامین کرده باشد و این دقیقا همان مشکلی است که شاید میثاقیان و شاگردانش را با مشکل مواجه سازد، روی آوردن به بازی احساسی برای فرار از بحران که اگر این گونه باشد معلوم نیست در نهایت نتیجه بازی چی خواهد شد.

 

در آن سوی میدان نیز حریفی قرار دارد که سابقه لیگ برتری در پرونده این باشگاه وجود دارد، تیمی که سهراب بختیاری زاده را بالای سر خود دارد و بعد از رفع اختلافات بین این مربی و مدیریت باشگاه، آمده اند که دوباره شگفتی ساز شده و آرام آرام خود را به صدر جدول نزدیک نمایند.

 

نفت مسجد سلیمان در بازی هفته گذشته خود توانست در برابر پارس جنوبی جم به یک بدون گل دست یابد و اگرچه این نتیجه در دیدار خانگی به دست آمد، ولی وقتی می بینیم این نتیجه در برابر حریفی که داعیه صعود به لیگ برتر را داشته و جز تیم های صدرنشین می باشد، می بینیم که نتیجه بدی برای بختیاری زاده و شاگردانش نبوده است.

 

GuORiKkLvT6D

نفت مسجدسلیمان تا قبل از این بازی با 10 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته و در صورت پیروزی می تواند از جایگاه مناسبی برخوردار و با کسب  سیزده امتیاز از شرایط خوبی برخوردار شود که این حالت خوشبینانه بوده و بعید است سهراب برای پیروزی در این میدان شاگردانش را روانه  کرده باشد چرا که کسب مساوی در خانه بادران نیز می تواند خواسته های او را برآورده سازد.

 

به هر حال و علی رغم این که بادران در بازی های خانگی آن ثبات لازم را نداشته و نفت مسجد سلیمان نیز در بیرون از خانه نتایج خوبی را کسب کرده است، ولی با توجه به شرایط جدول و حساسیت این بازی برای مربیان، شکست هر یک از تیم ها می تواند ادامه رقابت ها را برایشان سخت تر نماید و بادران تنها پیروزی می خواهد و به کم تر از آن رضایت نخواهد داد.

دانلود سایز اصلی پوستر پیش بازی

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ge6px

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آقای قربانی؛ فوتبال بی رحم تر از این حرفهاست/ بادران با این روش صعود نخواهد کرد