تاریخ انتشار: 1397/10/01 16:26
کد خبر: 116729

واکنش مدیرعامل شهرداری ماهشهر به انتخاب مهابادی به عنوان سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر پس از انتخاب داود مهابادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، گفت که این مربی با باشگاه شهرداری قرارداد دارد.
واکنش  مدیرعامل شهرداری ماهشهر به انتخاب مهابادی به عنوان سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز

داریوش گنجی‌پور، مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر درباره انتخاب داود مهابادی، سرمربی مستعفی این تیم به عنوان سرمربی جدید فجرسپاسی شیراز گفت: امروز (یکشنبه) جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار شد و همه اعضا با هم متفق‌القول بودند که مهابادی باید در تیم شهرداری بماند. قرار است جلسه‌ای با او داشته باشیم و تصمیم نهایی را در این خصوص بگیریم.

وی ادامه داد: مهابادی کناره‌گیری خود را در فضای مجازی اعلام کرده بود و استعفای کتبی به باشگاه ارائه نکرد. مهابادی با باشگاه شهرداری ماهشهر قرارداد دارد و تا قراردادش را فسخ نکند، نمی‌تواند قرارداد جدیدی ببندد. ما از عملکرد مهابادی راضی بودیم و مشکلی با او نداریم. انتظار داریم که این مربی به تیم بازگردد. مگر اینکه واقعاً نخواهد به تیم برگردد که باید این را به باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی را بگیریم.

داود مهابادی هفته گذشته به خاطر مشکلات مالی باشگاه شهرداری ماهشهر و نیز حاشیه‌های ایجاد شده توسط تماشاگران این تیم، از هدایت تیم شهرداری کناره‌گیری کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap8zk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشبخت : تیم شهرداری همدان نمونه بارز بومی‌گرایی در فوتبال ایران است

چگونه تیم شهرداری اردبیل بچه سر راهی شد و به لیگ سه سقوط کرد
اختصاصی| مروری بر شهرداری اردبیل و آنچه که بر سر این تیم آمد؛

شهرداری همدان؛ با تعصب و باغیرت پیش به سوی هدف
اختصاصی| تحلیلی بر قوی‌ترین تیم لیگ دویی؛