تاریخ انتشار: 1397/10/13 00:36
کد خبر: 115329

مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم شنبه معرفی می شود

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم تاکید کرد به احتمال فراوان مدیرعامل جدید این باشگاه در جلسه روز شنبه هیات مدیره بعد از انجام بررسی های لازم مشخص خواهد شد.
مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم شنبه معرفی می شود

در حالی که از دیروز زمزمه هایی مبنی بر استعفا یا برکناری علی دهشمند، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در برخی رسانه ها مطرح شده است، هنوز رسانه رسمی این باشگاه خبری را در این خصوص کار نکرده است.

با این حال، سعید اکبرزاده، عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم، تغییر مدیریت در این باشگاه را تایید کرد و افزود: در جلسه هیات مدیره که روز شنبه برگزار خواهد شد با بررسی برنامه ها و رزومه های گزینه های پیش رو، به احتمال فراوان در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم تصمیم گیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیرعامل جدید می بایست مدیری در سطح لیگ برتر باشد تا بتواند تیم را به لیگ برتر هدایت کند، در هر حال امیدواریم نفع این تغییرات به باشگاه برسد و تغییرات مدیریتی به بهتر شدن شرایط باشگاه منجر شود.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم در مورد جدایی بابک مرادی، یکی از خریدهای نیم فصل آلومینیوم و پیوستنش به فولاد خوزستان نیز تصریح کرد: مرادی با فولاد قرارداد بسته است اما به صورت قرضی برای آلومینیوم در نیم فصل دوم بازی خواهد کرد و تنها برای عقد قرارداد به اهواز رفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2appvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پرگل آلومینیوم ‌اراک در دیداری دوستانه