تاریخ انتشار: 1397/10/13 23:39
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 115223

غلامزاده: آب و هوای شرجی ماهشهر بر عملکردمان تاثیر گذاشت/ تیم فجر را آماده حضور قدرتمند در نیم فصل دوم کرده ایم

کادر فنی منتخب مهابادی در شهرداری ماهشهر پس از جدایی وی و ملحق شدنش به تیم سپاسی،آنها نیز با مهابادی به این تیم آمدند.
غلامزاده: آب و هوای شرجی ماهشهر بر عملکردمان تاثیر گذاشت/ تیم فجر را آماده حضور قدرتمند در نیم فصل دوم کرده ایم

 حال برای مرور اتفاقات نیم فصل اول تیم شهرداری ماهشهر و اطلاع از آخرین وضعیت تیم فجر سپاسی،گفت و گویی با سعید غلامزاده دستیار اول مهابادی در تیم فجر سپاسی انجام داده ایم.

غلامزاده در رابطه با وضعیت تیم شهرداری ماهشهر در نیم فصل اول گفت: در نیم فصل اول و با  شهرداری ماهشهر فراز و نشیب زیادی داشتیم.در بازیهای تدارکاتی پیش فصل با تیمهای لیگ برتری مانند پرسپولیس تهران،نفت مسجد سلیمان،ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان،تراکتورسازی تبریز و نفت آبادان بازیهای درخشان و مثبتی انجام دادیم.

وی افزود: فقط در بازی با نفت آبادان بازنده نتیجه بودیم. این بازیها در تهران، اصفهان،کرج و تبریز انجام شد که در تابستان شرایط آب و هوایی ایده آلی داشتند. با شروع بازیهای دسته اول جدا از اشتباهاتی که در زمین مسابقه انجام دادیم،شرایط آب و هوای شرجی و گرم ماهشهر هم بر عملکرد تیم تاثیر گذار بود. در ادامه با نتایج خوبی که گرفتیم توانستیم خود را از قعر جدول رها کنیم و با امیدواری بیشتری بازی ها را دنبال کنیم. در بازی با ملوان،مس رفسنجان و شهرداری تبریز نیز برنده میدان شدیم.در بازی با تیم های خونه به خونه بابل،اروند خرمشهر،نود  ارومیه و بازی با فجر شهید سپاسی در شیراز و در هر کدام از این بازی ها با توجه به شرایط حساس جدول که این تیم ها حکم رقیب ما را داشتند نیز به تساوی رسیدیم.

وی یاد آور شد: بعد از پایان نیم فصل،با توجه به شرایط موجود و همراه با داوود مهابادی به فجر شهید سپاسی پیوستیم.

غلامزاده در رابطه با شرایط تیم فجر و نقل و انتقالات این تیم هم گفت: در نقل و انتقالات نیم فصل تیمِ سپاسی، بازیکنانی مانند پیمان سلمانی دروازه بان این تیم که یکی از مهره های تاثیر گذار فجر سپاسی در یکی دو فصل اخیر بود با توجه به اتمام مدت قرارداد سربازی از تیم جدا شد.همچنین حامد حیدری،میلاد صفایی و  علی امیری نیز از تیم ما جدا شدند. همچنین در این مدت باشگاه نیز توانست سعید جلالی راد دروازه بان پدیده مشهد،حیدر نیا هافبک دفاعی مس رفسنجان و دانایی مدافع سیاه جامگان  را  نیز به خدمت بگیرد.

وی در رابطه با وضعیت امادگی تیم سپاسی نیز گفت: تقریبا دو هفته تمرینات پرفشار و سنگین آمادگی جسمانی و تاکتیکی را با تمرکز کامل بازیکنان پشت سر گذاشتیم. همچنین در یک بازی دوستانه هم توانستیم تیم مس شهر بابک را شکست دهیم و بعد از دو روز استراحت از روز شنبه آماده دور جدید تمرینات میشویم و خودمان را آماده مسابقه با تیم قدرتمند اکسین البرز خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvvqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره فجرسپاسی با گلر سابق برق جدید