تاریخ انتشار: 1397/10/15 12:27
کد خبر: 115078

رئیس هیئت مدیره مس،مرد همه کاره باشگاه!

رئیس هیئت مدیره مس،مرد همه کاره باشگاه!

عیسی ابراهیمی که مدتی به عنوان رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان کرمان فعالیت می کرد،به علت دوستی قدیمی با مدیر عامل شرکت مس ریاست هیت مدیره به او سپرده شد!

او که بر خلاف سایر روسای هیئت مدیره در کلیه امور باشگاه دخالت می کند،با حضور در دفتر مدیر عامل بر همه کار ها نظارت دقیق داشت و همین دخالت ها سبب شد تا قرائی بار ها مجبور به استعفا شود!

تا جائی که شرط دوباره قرایی برای بازگشت  عدم حضور رئیس هیئت مدیره بود،اما به هر حال پس از حضور محمد کهندل سرپرست کنونی باشگاه که با حمایت ایشان و نماینده کرمان بر روی صندلی مدیریت نشست،نقش ابراهیمی پر رنگ تر شد.

وی که گوئی به کلی وظایف ریاست هیئت مدیره را فراموش کرده است‌با حضور در کیش و برگزاری اردو،مذاکره با بازیکنان،حضور در برنامه های تلوزیونی،مصاحبه ها و...به همگان ثابت کرده است که مرد نخست باشگاه مس است و تمام امور باید زیر نظر ایشان انجام شود.

اما سوالی که می ماند این است که در این میان نقش مدیر عامل،سرپرست تیم و سایر عوامل باشگاه چیست؟!شاید هم باید حق را به عیسی ابراهیمی داد و ضعف افراد باشگاه سبب شده است تا این مرد چکمه ها را خودش به پا کرده و به میدان بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpn8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سقوط به لیگ یک؛تصمیمی جدید برای داوران پر اشتباه!