تاریخ انتشار: 1397/10/15 15:48
پیش بازی آوالان کامیاران - داماش گیلان
کد خبر: 115052

کردها در کمین یاران میرزا کوچک خان / بازی ۶ امتیازی هفته

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته دوم در گروه الف تیم آوالان کامیاران مقابل داماش گیلان صف‌آرایی خواهد کرد. در این دیدار حمید امامی به بازگشت به صدر می‌اندیشد و سیامک فراهانی نیز به دنبال دور کردن آوالانی ها از صعود و نزدیک شدن داماش به قهرمانی است.
کردها در کمین یاران میرزا کوچک خان / بازی ۶ امتیازی هفته

آوالان کامیاران با هدایت حمید امامی در اولین تجربه خود در لیگ دسته دوم تا به‌حال عملکرد قابل قبولی داشته است.

نماینده استان کردستان هفته گذشته در دیداری پرگل برابر شهرداری بم با نتیجه چهار بر سه تن به شکست داد، آوالانی ها پس از این شکست سنگین به‌دنبال جبران نتیجه هستند، شاگردان حمید امامی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی دارند.

پسران شهر باران هفته گذشته توانستند در خانه برابر تیم بحران زده ایران‌جوان بوشهر با نتیجه دو بر صفر به برتری برسند تا روند صعودی خود را تکمیل کنند، داماشی ها با برتری برابر ایران‌جوان پس از گذشت چند هفته به صدر جدول رسیدند، شاگردان سیامک فراهانی با دریافت تنها ۷ گل، بهترین خط دفاعی لیگ دسته دوم را در اختیار دارند.

جدال کیوان مارابی یکی از بهترین گلزنان لیگ دسته دوم برابر بهترین خط دفاعی لیگ میتواند به جذابیت های این دیدار حساس بیافزاید.

جایگاه دو تیم در جدول :

کردها با کسب ۲۱ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده ششم جدول گروه الف قرار دارند، در طرف مقابل داماش گیلان با ۲۷ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه الف قرار دارد.

کوبل داوری :

 مهدی جبرئیلی - جعفر رهبرفام - حسین گلشنی - مقصود سلیمی - ناظر داوری : اصغر بیاتی

گفتنی است این دیدار از ساعت 14:00 روز یکشنبه 16 دی در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار خواهد شد.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39obaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


5 نکته فنی از بازی پرسپولیس - پارس جنوبی