تاریخ انتشار: 1397/10/15 16:02
پیش بازی چوکا تالش - کاسپین قزوین
کد خبر: 115049

قلعه عقاب ها در تسخیر چوکا / کار سخت کاسپین با حضور سه هزارنفری تالشان

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دوم در گروه الف چوکا تالش و کاسپین قزوین در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف یکدیگر میروند.
قلعه عقاب ها در تسخیر چوکا / کار سخت کاسپین با حضور سه هزارنفری تالشان

 چوکا تالش در حالی این هفته میزبان کاسپین قزوین است که هفته گذشته در همدان با نتیجه دو بر یک برابر شهرداری همدان شکست خورده است.

شاگردان اصغر رسول‌زاده با درخشش در بازی های خانگی خود تاکنون توانسته‌اند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند، حضور پر شور تالشی ها در مسابقات خانگی این تیم، قدرت آن‌ها را چند برابر کرده است و همین عامل باعث شده است، چوکا به قدرتمندترین تیم در دیدار های خانگی تبدیل بشود.

کاسپین قزوین که ابتدای فصل با مشکلات مدیریتی متعدد پا به میدان گذاشته است، این فصل نیز مانند گذشته تبدیل به یک تیم بی‌ خطر شده است، قزوینی ها در تمام این سال ها به‌دنبال کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ دسته دوم بوده‌اند، شاگردان سعید دقیقی هفته گذشته توانستند در خانه با دو گل از سد مس نوین عبور کنند تا کمی به اوضاع خود در جدول سرو سامان ببخشند، کاسپین با دریافت تنها ۱۱ گل در سیزده بازی خود عملکرد بسیار مطلوبی در خط دفاعی داشته است.

جایگاه دو تیم در جدول :

عقاب‌های تالش با کسب ۲۳ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به مقاومت تهران در رده چهارم جدول گروه الف قرار دارند، در طرف مقابل کاسپین قزوین با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

کوبل داوری :

هادی صحرایی - محمدحسین رحیم دل - علی حیدری - امین نعمت زاده - ناظر داوری : مجید ویشگاهی

گفتنی است این دیدار از ساعت 14:00 روز یکشنبه 16 دی در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار خواهد شد.

 نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k877

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهردار اردبیل بجای حل مشکلات تیم، به فکر برف بازی افتاد!