تاریخ انتشار: 1397/10/15 21:28
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 115006

هدف دست‌نشان در نقل و انتقالات؛ کاهش گل‌های خورده!

تیم فوتبال مس کرمان سعی دارد نقل و انتقالات را با تغییرات ناچیزی به پایان برساند و به همین دلیل چندان به دنبال هیاهو نیست و تنها در دو سه پست به سراغ جذب بازیکن رفته است.
هدف دست‌نشان در نقل و انتقالات؛ کاهش گل‌های خورده!

 در ابتدای فصل  علی قرایی سرپرست پیشین باشگاه مس توانست در مدت زمانی اندک تیمی پر مهره برای نادر دستنشان تشکیل دهد و بازیکنان موثری به کرمان آمدند که هر کدام در جریان بازی‌های نیم فصل اول لیگ یک، باری از روی دوش دستنشان برداشتند تا مس یکی از بهترین و پر امیدترین سال‌های حضور در لیگ یک را سپری کند.

بستن یک تیم پر مهره مزیت بزرگی برای مس داشت که حالا در نقل و انتقالات نیم فصل بیشتر می‌توان آن را درک کرد. به گونه‌ای که دستنشان با رضایت به حضور نفرات تاثیرگذار در بسیاری از نقاط زمین نگاه می‌کند و حالا که شرایط جذب بازیکن در نیم فصل دشوار است، مس از مصائب جذب بازیکن باکیفیت در این مقطع رنج نمی‌برد و به نظر نمی‌رسد دست نادر خان برای نیم فصل دوم بسته باشد.

با این حال مس در برخی نقاط نیاز به ترمیم و البته احتیاط را حس می‌کند. در خط حمله و با توجه به مشکلات سجاد حیدری و احتمال جدایی این بازیکن، مسی‌ها پروسه جذب بهرام رشیدفرخی را تا مراحل نهایی پیش برده‌اند و او تنها یک گام تا بازگشت به مس فاصله دارد و با دریافت رضایتنامه از اروند خرمشهر، قراردادش را با مس رسمی خواهد کرد تا دغدغه‌های دستنشان در مورد خط آتش به کمترین حد ممکن برسد.

اما اصلا بیراه نیست اگر بگوییم خط دفاعی مس در بازی های پایانی نیم فصل نگران کننده عمل کرد و دستنشان به همین دلیل روی این منطقه وسواس به خرج داده و عمده درخواست‌های نقل و انتقالاتی از باشگاه مس را برای بهبود آمار گل‌های خورده تیمش داشته است. جایی که دیگر شاهد نمایش حامد محمودی نخواهیم بود و این مدافع شمالی فعلا قطعی ترین تغییر در لیست مس است و دستنشان به دنبال جذب یک مدافع میانی است تا تعداد مدافعان میانی مس نسبت به نیم فصل اول با ریزش روبرو نشود. همچنین احتمال جذب یک بازیکن چپ پا که قابلیت بازی در کناره‌ها را داشته باشد بسیار بالاست؛ هرچند که فرهاد سالاری با رفع مصدومیت طولانی خود در نیم فصل دوم شرایط بازی را پیدا می‌کند اما دستنشان به دنبال بازیکنی در سمت چپ است که بتواند بار هجومی تیمش را افزایش دهد.

نکته جالبی که در مورد آمار گل‌های خورده مس وجود دارد این است که در 5 بازی پایانی نیم فصل 8 بار دروازه این تیم باز شد تا آمار گل‌های دریافتی مس به طرز چشمگیری به عدد 13 افزایش پیدا کند. در حالی که دستنشان بارها از استحکام خط دفاعی مس تمجید کرده بود اما گل‌هایی که مس در بازی‌های آخر دریافت کرد، از ناهماهنگی خط دفاع خبر می‌داد؛ البته بی انصافی است به گلزنی حسین حیدری و عیسو پرتو در بازی‌ با شهرداری تبریز و فجرسپاسی به عنوان دو مدافع پیش تاخته اشاره نشود اما هواداران مس امیدوارند دستنشان از فرصت تعطیلات نیم فصل بهره کافی را برده باشد و شاهد اشتباهات غیرقابل جبران در نیم فصل دوم نباشند.

نویسنده: میلاد بحرینی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpnkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستنشان: برای پنالتی گرفتن فحاشی بلد نیستیم