تاریخ انتشار: 1397/10/19 19:11
کد خبر: 114470

پیش بازی شهرداری ماهشهر - مس کرمان؛ آغاز ماجراجویی نادر از لب بندر!

تیم فوتبال مس کرمان صبح روز سه‌شنبه سفر خود را از کرمان به ماهشهر برای شروع دیدارهای دور برگشت خود در لیگ دسته یک کشور آغاز کرد.
پیش بازی شهرداری ماهشهر - مس کرمان؛ آغاز ماجراجویی نادر از لب بندر!

لاله‌های نارنجی کرمان با یک دنیا امیدواری بازی‌های نیم فصل دوم را برای رسیدن به هدف صعود، از لب بندر ماهشهر و دیدار برابر شهرداری آغاز می‌کند. مسیری که از لب بندر آغاز می‌شود به این امید که کشتی پرصلابت مس در دریای پر تلاطم دور برگشت به سلامت به مقصد خود در لیگ برتر فوتبال کشور برسد.

مس اولین قدم دور برگشت خود را برابر شهرداری ماهشهر برمی‌دارد، تیمی که این فصل طعم لیگ یک فوتبال کشور را چشید و هرچند کار خود را با داوود مهابادی آغاز کرد اما در طول بازی‌های نیم فصل اول آنقدر حاشیه داشت که در نهایت با تغییر بردروی نیمکت خود حالا مجید نامجو مطلق را به عنوان سرمربی تیم خود ببیند.

مس در بازی رفت با دو گل حامد محمودی و مهدی تیکدری سه امتیاز شیرین را برابر تیم ماهشهری دشت کرد، اتفاقی که تکرار آن از سوی لاله‌های نارنجی می‌تواند نشان از عظم بلند آن‌ها برای نیم فصل دوم داشته باشد.

هرچند انتظارها از تیم شهرداری ماهشهر به واسطه‌ی عملکردش در فصل نقل و انتقالات پیش فصل به واسطه جذب بازیکنان سرشناس بیشتر بود اما این تیم در دور رفت عملکرد چندان درخشانی برجای نگذاشت و از 15 مسابقه خود تنها سه پیروزی کسب کرد و در 5 بازی مساوی و در 7 مسابقه نیز شکست را پذیرفت. این تیم که با 14 امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول قرار دارد، با ثبت تنها 10 گل زده و دریافت 17 گل خورده از این حیث آمار چندان جالبی را در دور رفت برجای نگذاشته است.

شهرداری ماهشهر که این هفته از مس کرمان پذیرایی می‌کند، در دور رفت در 7 مسابقه خانگی به میدان رفت که حاصل آن سه شکست برابر تیم های اکسین، آلومینیوم و گل‌گهر بود که نشان از تسلیم‌پذیر بودن این تیم در خانه دارد.در مقابل سه پیروزی خانگی این تیم برابر ملوان، مس رفسنجان و شهرداری تبریز ثبت شده است و بازی خانگی این تیم برابر شاهین نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. شهرداری ماهشهر در 7 بازی خانگی دور رفت خود 8 گل خورده و 6 گل زده بر جای گذاشته است.

سعید خردمند و محمد پورسواریان با 3 گل زده بهترین گلزنان تیم ماهشهری در دور رفت بودند و ایمان موسوی نیز دو گل دیگر برای این تیم به ثمر رسانده بود. ایمان رئیسی‌نسب نیز با دو پاس گل بهترین سازنده گل این تیم در دور رفت بود.

ادریس کوچکی و محمود خمیسی از این تیم سابقه همکاری با تیم مس کرمان را داشته‌اند و از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می توان به سعید خردمند، مجتبی زارعی، پوریا زارع و خیرالله ویسی اشاره کرد.

تیم شهرداری ماهشهر قطعا در نیم فصل دوم برای عملکردی بهتر به میدان خواهد آمد و با توجه به حضور نامجومطلق برروی نیمکت این تیم که با سابقه حضور در فوتبال استان کرمان را داشته است، شناخت خوبی از تیم مس دارد و از همین رو در این بازی خانگی تیم ماهشهری با تمام توان برابر مس به میدان می‌رود.

از سوی مقابل مس کرمان که به خوبی می‌داند تمامی بازی‌های دور برگشت برای این تیم حکم فینال را دارد، از همین بازی خارج از خانه اول، با تمام توان پا به میدان می‌گذارد تا با جدیت در راه هدفش گام بردارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvawb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره بازیکنان دو تیم مس کرمان و شهرداری ماهشهر (گرافیک)
اختصاصی فرتاک ورزشی|