تاریخ انتشار: 1397/10/19 20:14
کد خبر: 114461

پیش بازی شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک؛ رونمایی از تیم جدید کمالوند در لیگ یک

یم فوتبال شهرداری تبریز نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور را در حالی با مصاف خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک به سرمربیگری فراز کمالوند آغاز می کند که پیش از این، اغلب تیم های میهمان پیکار سختی را در تبریز تجربه کرده اند.
پیش بازی شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک؛ رونمایی از تیم جدید کمالوند در لیگ یک

نیم فصل دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور فردا پنجشنبه با انجام هشت دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود و طی آن بازی های مهمی از جمله مصاف تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک برگزار می شود.

این دیدار رویارویی شاگردان حیدر جعفری مربی جوان و بومی تبریزی با تیم فراز کمالوند است که به جهت نشستن این مربی سابق تیم های تبریزی روی نیمکت آلومینیوم، می تواند حساسیت های بیشتری به همراه داشته باشد.

شهرداری تبریز که نیم فصل اول را با ایستادن در رتبه تک رقمی نهم به پایان رساند، اکنون با آمادگی تقریبا بهتر از قبل، خود را آماده دور برگشت رقابت های لیگ کرده و در ایستگاه نخست باید به مصاف تیم آلومینیوم برود. سرخپوشان تبریز در تعطیلات نیم فصل اردویی چند روزه در رشت برپا کردند و دیداری تدارکاتی با تیم لیگ برتری سپیدرود داشتند که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در سوی مقابل اما تیم آلومینیوم اراک که نیم فصل اول را با محمد ربیعی شروع کرد و به پایان رساند، قرار است در دور برگشت فراز کمالوند را روی نیمکت خود داشته باشد. کمالوند فصل را با اکسین آغاز کرد و در نیمه راه از این تیم جدا شد. این سرمربی که سال های زیادی از دوران مربیگری خود را در تیم های تبریزی سپری کرده است، امروز پس از مدتها به تبریز می آید و قرار است فردا مقابل تیمی قرار بگیرد که توانست این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر برساند که البته این صعود نافرجام ماند

تیم شهرداری تبریز که ۱۷ امتیاز اندوخته دارد، در بازی رفت بدون اینکه آمادگی خوبی داشته باشد در اراک با یک گل به آلومینیوم باخت و اکنون جعفری و شاگردانش این فرصت را پیش روی خود می بینند که همانند نیم فصل اول بتوانند نتایج خوبی در خانه کسب کنند. اراکی های ۲۳ امتیازی بخوبی می دانند که بازی در تبریز برای هر تیمی سخت است و این احتمال وجود دارد که آنها نیز به سرنوشت تیم هایی چون ملوان و خونه به خونه و ... دچار شوند و دست خالی از تبریز به شهر خود بازگردند. شهرداری در تلاش است تا خود را به نیمه بالایی جدول نزدیک تر کند و آلومینیوم هم می خواهد با سبقت از اکسین، جدی ترین تعقیب کننده مربع بالانشینان باشد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک از چارچوب بازی های هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ فردا پنجشنبه با قضاوت رضوان سرشار در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9xb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سابق گسترش فولاد به آلومینیوم اراک پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|