تاریخ انتشار: 1397/10/19 23:33
کد خبر: 114439

پیش بازی فجرسپاسی - گل ریحان البرز؛ مصاف دیدنی بانکی‌ها و نظامی‌ها/ ریحان و اندیشه جبران ناکامی!

هفته هجدهم و اول از دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول کشور عصر فردا پنجشنبه 20 دیماه 97 از ساعت 14 آغاز خواهد شد.
پیش بازی فجرسپاسی - گل ریحان البرز؛ مصاف دیدنی بانکی‌ها و نظامی‌ها/ ریحان و اندیشه جبران ناکامی!

در یکی از این دیدارها دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز که در نیم فصل دوم جایگزین ورزشگاه تاسیس پارس شیراز شده مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که فجری ها در نیم فصل اول نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و در پایان نیم فصل از 15 بازی 14 امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفته است. این در حالی است که گل ریحان البرز  حریف فجر سپاسی شیراز در بازی فردا با 23 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

در دیدار رفت این دو تیم که در ورزشگاه تازه انقلاب کرج برگزار شد گل ریحان البرز توانست حریف خود را با نتیجه 1 بر 0 با تک گل محمد ابراهیمی شکست دهد. حال باید دید داوود مهابادی و بازیکنانش که همه تجربه جدیدی را در فجر سپاسی آغاز خواهند کرد در بازی فردا می توانند با شروع خوب به روزهای اوج خود برگردند یا چیز دیگری برای آن ها رقم خواهد خورد

فجر سپاسی شیرلز در نیم فصل دست به تغییرات زد و علاوه بر سرمربی و کادر فنی خود چند بازیکن سرباز و غیر سرباز را به خدمت گرفت و البته چند مهره کلیدی خود را از جمله دروازه بان تاثیر گذارش را از دست داد و امیدوار است سعید جلالی راد دروازه بان جدید این تیم بتواند جای او را به خوبی پر کند.در مقابل گل ریحان البرز با معرفی سرمربی جدید خود مجتبی حسینی در انتهای نیم فصل اول تقریبا ترکیب خود را حفظ کردند.

دیدار فردا برای شیرازی ها که با حساسیت خاصی تیم فجر سپاسی شیراز را دنبال و حمایت میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obxnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس هیئت مدیره مس،مرد همه کاره باشگاه!