تاریخ انتشار: 1397/10/20 18:25
کد خبر: 114348

تساوی خارج از خانه آلومینیوم ده نفره/صعود یک پله ای،آغاز کار فراز

تیم آلومینیوم اراک در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهرداری تبریز متوقف شد و موفق به صعود یک پله‌ای در جدول شد.
تساوی خارج از خانه آلومینیوم ده نفره/صعود یک پله ای،آغاز کار فراز

اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ آزادگان امروز در شرایطی برگزار شد که تیم آلومینیوم اراک با هدایت فراز کمالوند میهمان تیم شهرداری تبریز بود. این بازی از ساعت 14:00 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری آغاز شد. تیم میزبان با پیراهن های یکدست قرمز به مصاف راه راه پوشان آلومینیوم رفته و امیدوار بود با کسب سه امتیاز، خود را به دیگر تیم های بالای جدول نزدیک کند.

دو تیم در این مسابقه فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما وحید مهدی خانی و مسعود پور محمد با سیوهای مطمئن اجازه گلزنی را ندادند. آلومینیوم با اینکه ده نفره شده بود توانست نمایش قابل قبولی از خود به جا گذارد و چه بسا اگر بازیکن اراکی ها اخراج نمی شد شاگردان فراز کمالوند پیروز می شدند. به هر حال دو تیم با نتیجه 0-0 کار را تمام کنند.

در این بازی سجاد رهبر، حسین قره داغی و جعفر برزگر از تیم شهرداری تبریز کارت زرد گرفتند و از آلومینیوم اراک نیز مجید عیدی در فاصله 10 دقیقه دو کارت زرد گرفت و اخراج شد. رامتین سلیمان زاده هم در اعتراض به تصمیم داور مسابقه یک کارت زرد گرفت.

آلومینیوم با این تساوی 24 امتیازی شد تا نیم فصل دوم را به فراز کمالوند با صعود یک پله ای در جدول تجربه کند . شهرداری هم که این فصل با بحران های زیادی دست و پنجه نرم می کند، 18 امتیازی شد و جایگاه خود در میانه های جدول را حفظ کرد.

ترکیب دوتیم :

شهرداری تبریز: وحید مهدی خانی، میر مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، مهدی رستم زاده، جعفر برزگر، سجاد رهبر، احمد حسین زاده، رسول پیرزاده، دانا نقش بندی، حسین قره باغی و فرشاد بیابانی

آلومینیوم اراک: مسعود پورمحمد، رامتین سلیمان زاده، ابوالفضل قربانی، بابک نوین، امید نظامی پور، سید مهدی حسینی، ایمان باصفا، رضا معقولی، مهدی ترکمان، مجید عبدی و میثم آقایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ojxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک - گل گهر؛ زوج ربیعی-دهشمند در اندیشه جهشی بلند به حوالی صدر/ وینگو در پی تثبیت بالا نشینی!