تاریخ انتشار: 1397/10/20 18:35
کد خبر: 114344

مس از غافله مدعیان جا ماند / دشت یک امتیازی نادر در روز بد ماهشهر

شهرداری ماهشهر که در نیم فصل دوم نیمکت خود را به مجید نامجو مطلق سپرده، موفق شد برابر مس کرمان در اولین گام به یک امتیاز دست یابد.
مس از غافله مدعیان جا ماند / دشت یک امتیازی نادر در روز بد ماهشهر

مجید نامجو مطلق که به تازگی هدایت شهرداری ماهشهر را عهده‌دار شده برابر تیم دست نشان به تساوی خانگی رضایت داد.

مس کرمان که در تعطیلات نیم فصل با اردوی کیش خود را مهیای ادامه فصل کرده بود، در شرایطی راهی ماهشهر شده بود که انتظار می‌رفت با توجه به شرایط جدول آنها موفق شوند از این بازی خارج از خانه با دست پر خارج شوند.

این دیدار با حاشیه در همان ابتدا شروع شد و دقایقی بابت حضور تماشاگران تیم میزبان پشت نیمکت تیم مس کرمان، نادر دست نشان و نیمکت نشینان این تیم به این موضوع معترض شدند. در دقایق ابتدایی این ماهشهری‌ها بودند که حملات خوبی را روی دروازه شهداد نژاد شکل دادند که در مهمترین آن در دقیقه 15 با واکنش این دروازه‌بان یکی از موقعیت‌های خوب میزبان راهی کرنر شد. نیمه اول این دیدار پرتنش با دو کارت زرد برای شهرداری ماهشهر همراه بود و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با شروع نیمه دوم باز ماهشهری‌ها بودند که چند فرصت مناسب روی دروازه مس کرمان شکل دادند و در شرایطی که شاگردان دست نشان برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف ناکام بودند، یک موقعیت روی دروازه مس با تمارض بازیکن ماهشهری همراه شد که نامجو مطلق و نیمکت نشینان شهرداری اعتقاد به پنالتی داشتند.

در نهایت اما این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و نامجو مطلق با کسب یک امتیاز این بازی به رده یازدهم جدول دست یافت و مس کرمان نیز با فاصله 4 امتیازی از صدر در رده سوم با 29 امتیاز حاضر شد.

ترکیب دوتیم:

مس: آرمان شهدادنژاد، میلاد باقری، عیسی پرتو، حسین حیدری، احسان جودکی، محمد پورمحمد، محمدرضا خرسند نیا، امین جهان کهن، امیر زلیکانی (دقیقه 62، حمید کاظمی)، مهدی تیکدری و شروین بزرگ (دقیقه 72، بهرام رشیدفرخی)

شهرداری ماهشهر: سیدرسول حسینی، محمود خمیسی، ایمان کیانی، ادریس کوچکی، محمد باشی، سجاد قنواتی، علی محمدی، ایمان رییسی نسب، محمد پورسواری، سیدایمان موسوی و رضا جباری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wx85x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری ماهشهر - مس کرمان؛ آغاز ماجراجویی نادر از لب بندر!