تاریخ انتشار: 1397/10/21 16:06
کد خبر: 114263

احمدزاده: از بازیکنانم راضی نبودم/ پنجره ملوان بسته است و مجبوریم باسختی ادامه دهیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: مسؤولیت این بازی ضعیف با من است. این مسابقه بدترین بازی ما از زمان پیوستن من به تیم بود.
احمدزاده: از بازیکنانم راضی نبودم/ پنجره ملوان بسته است و مجبوریم باسختی ادامه دهیم

محمد احمدزاده خاطرنشان کرد: می دانستیم تیمهای میثاقیان چطور بازی می کنند، با این وجود نتوانستیم بازی خوبی ارایه دهیم. ایجاد تنها ۳-۴ موقعیت گل در یک مسابقه آنهم در زمین خودی اصلا پذیرفته نیست.

وی افزود: پس از پایان نیم فصل فرصت زیادی را بابت مشکلاتی که همه در جریانید از دست دادیم. این عامل را دلیل اصلی ضعف بدنی بازیکنان و بازی ضعیف امروز می دانم. البته شاید اینکه بازیکنان این بازی را از پیش برده می‌دانستند هم مؤثر بوده که در هر صورت مسؤولیت آن با من است.

وی ادامه داد: به هواداران حق می‌دهم از بازی امروز احساس ناامیدی کنند اما با اطمینان می‌گویم همه تلاش می‌کنیم تا دوباره در شرایط خوب پایان نیم فصل قرار بگیریم و با همین بازیکنان نتایج قابل قبولی خواهیم گرفت به همین دلیل نباید ناامیدی را به خود راه دهند؛ اما باز هم از همه مسؤولین درخواست می کنم به کمک ملوان بیایند.

احمدزاده درخصوص جذب بازیکن نیز گفت: پنجره نقل و انتقالات برای ما باز نشد و با زحمت توانستیم مجوز حضور بازیکنان تیمهای پایه مان در تیم بزرگسال را بگیریم.

وی افزود: تا اینجای فصل از همه اعتبار و ارتباطات مان برای حل مشکلات باشگاه استفاده کرده‌ایم اما پرداخت یکجای یک میلیارد ششصد - هفتصد میلیون تومان بدهی های به جا مانده از مدیریت های سابق برای مالک جدید مقدور نیست و نمی‌توان همه مشکلات را به گردن وی انداخت.

احمدزاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تاثیر چمن ورزشگاه تختی و باد بر کیفیت بازی امروز ملوان گفت: هر چه باید می‌گفتیم را قبلا گفته‌ام. شما هم پیگیری کرده‌اید اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده. بنابراین ترجیح می‌دهم دیگر در این مورد صحبتی نکنم تا حمل بر بهانه جویی نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obxbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد احمدزاده: داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد