تاریخ انتشار: 1397/10/22 20:48
کد خبر: 114105

شاه محمدی: امیدوارم اشتباهات داوری علیه سرخ پوشان پاکدشت یک جریان نباشد

جمشید شاه محمدی مربی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت گفت: امیدوارم اشتباهات داوری علیه تیم ما، یک جریان شکل گرفته نباشد.
شاه محمدی: امیدوارم اشتباهات داوری علیه سرخ پوشان پاکدشت یک جریان نباشد

شاه محمدی در خصوص تساوی تیمش برابر اروند خرمشهر گفت: ما در این بازی از لحاظ فنی کاملا برتر از حریف بودیم و آنها فقط با یک نصف موقعیت به گل رسیدند که مشکوک به آفساید بود. در همان ده دقیقه اول باید ٣ گل به حریف می زدیم اما از فرصت ها استفاده نکردیم. در طول بازی هم فرصت های زیادی داشتیم که هدر رفت ولی مسئله مهم این بود که بابت اشتباهات داوری به شدت ضرر کردیم.

وی ادامه داد: در این بازی داور دو یا سه پنالتی باید برای ما می گرفت. واضح ترین صحنه در دقایق پایانی بود که باقرپسند مهاجم ما در آستانه گل زدن با ضربه سر بود که در شش قدم توسط بازیکن حریف سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت. من یک سوال ساده دارم، چطور می شود که تماشاگران و ما از روی نیمکت این صحنه را دیدیم اما داور که چند متر با صحنه فاصله داشت، آن را ندید؟

شاه محمدی تاکید کرد: بازی های لیگ یک حساس است و حساسیت در بازی های تیم هایی که مدعی صعود هستند بیشتر است. کمیته داوران باید در چیدمان داوران بیشتر دقت کنند، ما که تا حالا این داور را ندیده بودیم، او با سوت هایی که زد سر تیم ما را برید. ما اینقدر تلاش می کنیم و نباید با اشتباهات وحشتناک داور، زحماتمان هدر برود.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش تصریح کرد: بازیکنان اروند با خطاهای مختلف مدام بازیکنان ما را می زدند و جالب بود داور حتی اخطار هم نمی داد. داوری به شدت ضعیف بود و اصلا در حد این بازی نبود، امیدوارم دیگر چنین داورهایی را در بازی هایمان نبینیم. در نیمه دوم ٩ دقیقه وقت تلف شده داشتیم اما داور ٦ دقیقه وقت گرفت. فقط امیدوارم اشتباهات داوری علیه سرخپوشان یک جریان شکل گرفته نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apaxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش‌بازی سرخپوشان پاکدشت - اروند خرمشهر؛ روز سخت افاضلی برابر کاظمی