تاریخ انتشار: 1397/10/26 19:08
کد خبر: 113616

پیش بازی؛ مس کرمان - گل گهر؛ دربی کرمان فرارسید/ بکش تا زنده بمانی

حساس ترین، جذاب ترین و شاید پرحاشیه ترین دیدار این فصل لیگ یک در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور پنجشنبه این هفته در کرمان برگزار می‌شود.
پیش بازی؛ مس کرمان - گل گهر؛ دربی کرمان فرارسید/ بکش تا زنده بمانی

جایی که لاله های نارنجی کویر باید به نبرد مردان آهنین سیرجان بروند.

کرمانی ها که از ۶ بازی اخیر خود فقط ۸ امتیاز گرفته اند و با جدایی مکی زاده روزهای پرحاشیه و کم امتیازی را سپری می کنند شاید آخر هفته ای با طعم خداحافظی با نادر را تجربه کنند.

مس کرمان که چند هفته ای صدرنشین بود پس از کنار گذاشتن علی قرایی از سمت سرپرستی باشگاه و استعفای مجید مکی زاده ناخواسته وارد حواشی زیادی شد به نحوی که از ۶ بازی اخیر خود فقط ۸ امتیاز جمع کرده و روز به روز در باتلاق حاشیه بیشتر فرو می رود و شاید با عدم نتیجه گیری در دربی حساس این هفته ، سرنوشت نادر با سرنوشت احمد نخعی در فصل گذشته یکی شود و مکی زاده پیروز دربی جذاب هفته شود و به باشگاه مس بازگردد.

مس کرمان اکنون با ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. در آن سوی میدان گل گهری قرار دارد که از ۳ بازی آخر خود ۹ امتیاز گرفته و سپر به سپر با پاکدشت صدرنشین در حرکت است.

شاگردان بگوویچ البته می دانند که هنوز تا صعود راه زیادی دارند و باید از تک تک موقعیت ها و امتیازات استفاده کنند تا همچون دو فصل اخیر حسرت امتیازات بر باد رفته را نخورند.

تیم آرام و بی حاشیه گل گهر اگر پنجشنبه خوبی را سپری کند و هواداران سیرجانی را با شوک مواجه نکند میتواند به صعود امیدوار باشد و اگر پیروز  شود فاصله خود را مس کرمان ۷ امتیازی کرده است.

بگوویچ و شاگردانش هنوز خاطره شکست ۵ بر ۱ مقابل خونه به خونه بابل را در مازندران با هدایت نادر دست نشان فراموش نکرده اند و بی شک انگیزه های زیادی برای انتقام گرفتن از نادر بابت آن شکست تاریخی که مانع صعود گل گهر به لیگ برتر شد را دارند.

سیرجانی ها که این فصل اسب خود را برای سفر به لیگ برتر بدجور زین کرده اند می دانند که مس کرمان مانع سختی است که انگیزه های زیادی برای به زمین زدن آنها را دارد و به همین دلیل است که شاگردان وینکو با تمام وجود و قدرت و تمرکز به کرمان سفر خواهند کرد.

آنچه که تا امروز بر همگان روشن شده است این است که گل گهر تیمی بدون حاشیه و بی ادعا است که بی سر و صدا و هیاهو امتیاز جمع می کند و بدون سلفی هر هفته پیروز می شود.

باید دید پنجشنبه ورزشگاه باهنر کرمان اشک کدام تیم را می بیند و در جشن کدام تیم سهیم خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd8yr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرائی در رختکن گل گهر؛ خوش بحالتان که مربی بادانشی دارید!
اختصاصی فرتاک ورزشی|