تاریخ انتشار: 1397/10/27 18:16
گل ریحان 4 - شهرداری ماهشهر 1 ؛
کد خبر: 113497

آبرو ریزی ماهشهری ها در کرج/ ضعیف کشی به سبک گل ریحان!

گل ریحان البرز دیدار خانگی مقابل شهرداری ماهشهر را با برتری ۴ بر یک پشت سر گذاشت.
آبرو ریزی ماهشهری ها در کرج/ ضعیف کشی به سبک گل ریحان!

در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های گل ریحان البرز و شهرداری ماهشهر از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که قضاوت این دیدار را ابوالفضل دوستی برعهده داشت.

شاگردان حسینی که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند، نمایش بهتری از شهرداری ماهشهر ارائه کردند و موفق شدند با تک گل یاسر فیضی در دقیقه ۱۰ به گل اول برسند و در نیمه اول به برتری یک بر صفر دست پیدا کنند.

میرهانی هاشمی، مدافع پیشتاخته گل ریحان در دقیقه ۶۳ گل دوم این تیم را به ثمر رساند و مهرداد رضایی هم گل سوم این تیم را زد تا شاگردان حسینی درآستانه برتری قرار بگیرند؛ در ادامه مسابقه نیز گل ریحان یک گل دیگر زد، اما علی‌اصغر شیردل در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک به پایان برسد.

گل ریحان البرز با برتری پُر گل ۴ بر یک در مسابقه امروز ۲۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ یک صعود کرد؛ شهرداری ماهشهر هم با این باخت ۱۵ امتیازی و در رده سیزدهم جدول ایستاد.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

گل ریحان: داوود نوشی‌صوفیانی، میرهانی هاشمی، محمود شفیعی، فرید محمدی‌زاده، پویا سیف‌پناهی، محمدعلی فرامرزی، مهران امیری، مهرداد رضایی، مهدی نیایش، علیرضا ارجمندیان و یاسر فیضی

سرمربی: مجتبی حسینی

شهرداری ماهشهر: علی عساکره، ایمان کیانیف، محمود خمیسی، ادریس کوچکی، محمد باشی، علی محمدی، رضا جباری، علی داوران، ایمان رئیسی‌نسب، محمد پورسواریان و ایمان موسوی

سرمربی: مجید نامجومطلق


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kjee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل ریحان - شهرداری ماهشهر؛ کار آسان ریحان برای فرار از بحران/ نامجو و تلاش برای استارت پیروزی