تاریخ انتشار: 1397/10/27 19:29
کد خبر: 113486

کمالوند: مشکلات حل نشود نمی‌مانم/ همین امشب از اراک می‌روم!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انتقاد شدید از کارشکنی های صورت گرفته در داخل باشگاه اعلام کرد در صورت عدم حل مشکلات اراک را ترک میکند.
کمالوند: مشکلات حل نشود نمی‌مانم/ همین امشب از اراک می‌روم!

فراز کمالوند پس از پیروزی برابر فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: روزی که به اراک آمدم قرار بر این بود که مشکلات باشگاه مرتفع شود و دیگر مشکلات گذشته وجود نداشته باشد ولی امروز متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که داخل باشگاه افرادی کار شکنی میکنند و از موفقیت تیم در دو هفته اخیر ناراحت هستند.

وی ادامه داد: بنده چندین سال در فوتبال ایران و تیم های بزرگی همچون تراکتور سازی تبریز و نفت آبادان حضور داشتم و کسب آبرو کردم بنابراین نیامدم اینجا تا با کارشکنی برخی افراد با آبرویم بازی شود.

کمالوند تصریح کرد: روز گذشته قرار بود مبالغی به حساب بازیکنان واریز شود به طور مثال گلر تیم بنا بود ۱۰ درصد دریافت کند ولی بدون اطلاع و مجوز مدیر عامل تنها ۲ درصد به حساب این بازیکن واریز شد و افکار این بازیکن را شب قبل از بازی بهم ریختند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد:  مردم، هواداران، رسانه ها استاندار، آقایان مصطفی رضایی، اکبرزاده و خبیری همه بدنبال موفقیت این تیم هستند ولی متاسفانه عده ای در داخل خود باشگاه نمیخواهند تیم موفق شود و اینها همان افرادی هستند که سالیان سال جلوی موفقیت فوتبال اراک را گرفتند.

وی در ادامه گفت: به احتمال فراوان امروز اراک را ترک میکنم و دیگر برنمیگردم هر مبلغی هم که طی این ۲۵ روز از باشگاه گرفتم بر میگردانم که حرفی باقی نماندو تنها در شزایظی به کارم ادامه میدهم که مسئولین باشگاه تعهد دهند تا این مشکلات حل شود.

کمالوند در پایان : امیدوارم کسانی در فوتبال اراک کار کنند که به معنای واقعی دلشان برای فوتبال این شهر میسوزد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na67g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کمالوند: نفت آبادان را به قطب فوتبال تبدیل می‌کنیم