تاریخ انتشار: 1397/10/27 19:41
کد خبر: 113485

پیروزی آلومینیوم برابر قاتل ریحان،عملکرد مناسب فجر در دو هفته اخیر

فجری های متحول شده در روزی که مانند هفته گذشته عملکرد مناسبی به نمایش گذاشتند،اما مغلوب انگیزه شاگردان فراز کمالوند در اراک شدند.
پیروزی آلومینیوم برابر قاتل ریحان،عملکرد مناسب فجر در دو هفته اخیر

بازی آلومینیوم اراک و فجرسپاسی یکی از دیدارهای سخت این هفته لیگ برتر بود که با برتری شاگردان فراز کمالوند به اتمام رسید تا او در دومین بازی با اراکی ها چهارمین امتیاز متوالی را هم دشت کند.

فجر در اولین گام در دیدار برگشت و نیم فصل دوم توانسته بود با شکست گل ریحان(اکسین البرز) خود را یک گام بالاتر بیاورد و در رتبه دهم قرار بگیرد و آلومینیوم با یک امتیاز دیدار خارج از خانه بالاتر از گل ریحان و در رتبه پنجم قرار داشت که با برد تیم های فعلی (آلومینیوم) و قبلی (گل ریحان) فراز کمالوند هر دو تیم در جدول تکان نخوردند اگرچه با شکست برخی تیم های مدعی حالا آنها امیدوارتر لیگ را ادامه می دهند.

۳ امتیازی که شاگردان کمالوند در دیدار سخت مقابل فجرسپاسی به دست آوردند یک برد کلیدی برای آنهاست و آنها را به جمع مدعیان لیگ برتر بازگردانده است، آلومینیوم که در این فصل شروع خوبی داشت در نهایت پس از مواجه شدن با افت به مرحله تغییر مربی رسید و حالا فراز کمالوند امیدوار است در دومین تجربه حضور خود در اراک روزهای خوبی را برای این تیم رقم بزند.

گلی که فارغ امروز به ثمر رساند تیم آلومینیومی ها را سه امتیازی کرد ولی آنها همچنان فاصله زیادی تا صدرجدول لیگ دسته اول دارند، لیگی پرماجرا و پرحاشیه که به هیچ وجه نمی شود روی نتایج هفته به هفته آن حساب کرد و همین مایه امیدواری تیم هایی است که به خود آمده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m956y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم - فجرسپاسی؛ آزمون سخت مهابادی در اراک/ کمالوند به فکر اولین برد