تاریخ انتشار: 1397/10/28 23:55
کد خبر: 113343

آقای نامجو شما لیاقت خود را ثابت کن، پارتی پیش کش!

یکی از سنگین‌ترین باخت‌های باشگاه شهرداری ماهشهر در لیگ یک رقم خورد.
آقای نامجو شما لیاقت خود را ثابت کن، پارتی پیش کش!

از زمان حضور شهرداری ماهشهر در لیگ یک زمان زیادی نمی‌گذرد اما مربیان بسیاری به این باشگاه آمده و رفته‌اند اما در این بین، هیچ کدام از این مربی‌ها باخت سنگینی که مجید نامجومطلق به ارمغان آورد را رقم نزده بودند. باخت 4-1 نامجومطلق در لیگ یک را نمی‌توان به همین سادگی گرفت.

درست است که وی به تازگی هدایت تیم شهرداری ماهشهر را پذیرفته اما چرا نتوانسته بازیکنی برای باشگاه جذب کند؟ ضعف در شناخت بازیکنان لیگ یکی و همچنین ناتوانی فنی در تمرینات و خصوصا روز بازی، سبب شده بود تا وی در چندین سال گذشته روی نیمکت تیمی ننشیند و معلوم نیست براساس چه هدفی، وی روی نیمکت شهرداری نشسته است.

همواره مربیان سرخابی‌ها مورد توجه اصحاب رسانه بوده‌اند. نامجومطلق چند روز قبل در مصاحبه با خبرورزشی عنوان داشت: «چون پارتی ندارم در شهرداری ماهشهر و لیگ یک مربیگری می کنم». قطعا هر مربی‌ای نمی‌تواند در لیگ برتر مربیگری کند و مربی مد نظر، باید در چندین پروسه موفق باشد تا روزنه‌های حضور وی در لیگ برتر آماده شود.

بودند مربیانی همچون مهدی تارتار، محمود فکری، مهدی پاشازاده، علی کریمی و ... که لیاقت خود را در لیگ‌های پائین‌تر ثابت کردند و اکنون در لیگ برتر حضور و یا توانایی حضور را دارند. بله آقای نامجومطلق؛ شما نیز شایستگی خود را ثابت کنید، تیم‌های لیگ برتری خودشان به سراغ شما می‌آیند و نیازی به پارتی و امثالهم ندارید.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgly6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فسخ قرارداد توافقی مدافع سپیدرود با این تیم