تاریخ انتشار: 1397/11/01 20:06
کد خبر: 113021

مدیر عامل جدید باشگاه شاهین: کار کردن برای شاهین و هوادارانش را افتخار می‌دانم

مدیرعامل جدید باشگاه شاهین بوشهر به توضیح درخصوص آخرین شرایط این تیم پرداخت.
مدیر عامل جدید باشگاه شاهین: کار کردن برای شاهین و هوادارانش را افتخار می‌دانم

مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه شاهین‌ شهرداری بوشهر با حضور شهردار بوشهر ، نماینده بازیکنان ، پیشکسوتان و چندتن از اعضای هیات مدیره شاهین در شهرداری بوشهر برگزار شد.

وحید واعظی مدیر عامل جدید باشگاه شاهین شهرداری در این مراسم اظهار داشت : بنده در زمان حضور آقایان گزی ، چرخ ساز و رفیعی در شاهین فعالیت کرده‌ام و به عنوان سرپرست در خدمت شاهین بودم و  تیم شاهین در خانواده ما همیشه جایگاه بالایی داشته است.

وی ادامه داد : کار کردن برای شاهین و هوادارانش را افتخار می دانم و در زمان کودکی توپ جمع کن این تیم دوستداشتنی بوده ام و مدتی هم برای شاهین توپ زده ام.

واعظی اضافه کرد : بیشترین حضورم در فوتبال به عنوان بازیکن به دلیل علاقه به جناب غریب زاده از بزرگان فوتبال بوشهر و شاهین ، در تیم سکان و شهباز بود که در پست دروازه بانی افتخار شاگردی وی را داشتم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بیان کرد: تا حدودی نیز سابقه کار اداری و مدیریت دارم که لازم است تشکر کنم از جناب امیری شهردار محترم که در عرض دو ماه دو بار به بنده اعتماد کردند که ‌امیدوارم هم در معاونت خدمات شهری و هم مدیریت باشگاه شاهین به یاری خدا جواب اعتماد دوستان را بدهم.

وی همچنین گفت : از زحمات جناب باستین تشکر می کنم و همچنین هیات مدیره خوب باشگاه که امیدوارم‌ همیشه در کنار ما باشند.

واعظی در پایان هم تاکید کرد : جناب فکری از افتخارات فوتبال ما هستند و از وی تقاضا داریم که جو تیم شاهین را با یک برنامه ریزی مدون آرام کند و با همان روحیه ای که از وی در زمان بازیگری در فوتبال سراغ داشتیم ، در عرصه سرمربی گری تیم شاهین نیز همانگونه با صلابت حاضر شود و زمینه موفقیت تیم شاهین را فراهم کند که باعث خوشحالی مردم استان شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgkll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر عامل جدید باشگاه شاهین بوشهر رسما معرفی شد

مدیرعامل شاهین رسما استعفا داد
خبر فرتاک ورزشی تائید شد؛